۳۰ شهریور ۱۳۹۹

جعبه گشایی LG WING و معرفی قابلیت های ویژه آن

تلفن هوشمند LG WING روش های جدیدی برای انجام کارهای آشنا و معمولی همیشگی خلق می کند و به این منظور طراحی شده که به طور کل بازی را تغییر دهد!یعنی تغییر روش انجام کارهای همیشگی با تلفن همراه! LG WING تجربه کاربری روزمره را بدون در نظر گرفتن مکانی که هستید یا کاری که انجام می دهید غنی تر و توانمندتر می کند.

​ال‌جی الکترونیکس هفته گذشته از اولین محصول پروژه کاوشگر (Explorer Project) با نام LG WING رونمایی کرد.

هدف از پروژه Explorer کشف مفاهیم ناشناخته کاربرد‌پذیری و تلاش برای گسترش صنعت موبایل است و LG WING با طراحی منحصربه‌فرد تجربیات موبایلی کاملاً متفاوت و جدیدی را پیش چشم مصرف‌کنندگان قرار خواهد داد.

همان طور که مشاهده کرده‌اید، LG WING محصولی کاملاً متفاوت نسبت به دیگر اسمارت‌فون‌های موجود در بازار است. کاربر به‌راحتی می‌تواند بین حالت چرخشی و ساده جابجا شده و تجربه کاربری کاملاً متفاوت و مبسوطی را لمس نماید.

image

در حالت Swivel یا چرخیده، بخش جلویی موبایل ۹۰ درجه می‌چرخد و امکان استفاده افقی از نمایشگر اصلی را فراهم می‌آورد، علاوه بر آن نمایشگر دوم ۳.۹ اینچی هم فعال می‌شود تا کاربردها و امکانات تازه‌ای در دسترس کاربر قرار گیرند. برای مثال در وضعیت چرخیده یک اپلیکیشن می‌تواند هر دو صفحه را به شکل هم‌زمان در اختیار گیرد یا اینکه دو اپلیکیشن جداگانه را به شکل هم‌زمان در دو نمایشگر باز کنید.

مصرف‌کنندگان مشتاق برای تجربه شخصی LG WING می‌توانند به سایت https://lgwing.me/DiscovertheUnexplored

مراجعه کنند. توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان علاقه‌مند هم برای آموزش چگونگی خلق اپلیکیشن‌های منحصربه‌فرد برای LG WING به آدرس http://mobile.developer.lge.com مراجعه کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید