۱۳ شهریور ۱۳۹۹

کنفرانس خبری ال جی در نمایشگاه مجازی IFA 2020 را زنده ببینید

امروز شاهد پخش زنده کنفرانس خبری IFA 2020 ال ‌جی خواهید بود. 

پخش زنده کنفرانس خبری IFA 2020 ال‌جی در تاریخ ۳ سپتامبر، امروز ساعت 13:45 به وقت ایران (ساعت ۱۱ صبح به‌وقت ساعت تابستانی اروپای مرکزی)، در سالن مس برلین آلمان برگزارشده و به‌صورت زنده از طریق کانال یوتیوب ال‌جی (www.youtube.com/GlobalLG) و آپارات ال جی پخش خواهد شد.

غرفه آنلاین ال‌جی نیز با شعار Life’s Good from Home، امکان گشت‌وگذار در میان جدیدترین ابداعات و ابتکارات این شرکت را از روی کاناپه راحت منزل و با ابزارهای موبایل‌ ممکن ساخته است.

شرکت ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه تجاری IFA نگرش و چشم‌اندازهای خود برای یک خانه ایده‌آل را به اشتراک می‌گذارد و آسایش و راحتی بیشتری برای خانواده‌ها و همه افرادی میسر می‌کند که زمان بیشتری را در خانه می‌گذرانند.

ال‌جی در طول ماه سپتامبر برای اولین بار نمایشگاه خود را به صورت مجازی برگزار می‌کند تا تجربه رضایت‌بخشی را ارائه دهد تجربه‌ای که با سناریوی یک زندگی واقعی تکمیل می‌شود و نشان می‌دهد چطور این شرکت زندگی در خانه را آرامش‌بخش‌تر، مؤثرتر و دلگرم‌کننده‌تر می‌کند.

در این کنفرانس مطبوعاتی چشم‌انداز آینده برای مصرف‌کنندگانی را خواهید شنید که به دنبال سبک زندگی سالم‌تر و راحت‌تری در خانه هستند و به‌عنوان انسان‌های دنیای جدید باید با سبک زندگی و عادات رفتاری تازه‌ای کنار بیایند. در IFA 2020 رونمایی بین‌المللی LG ThinQ Home Solution انجام خواهد شد که پاسخی خلاقانه از سوی این شرکت به عادات جدید و ارائه چشم‌اندازی هیجان‌انگیز در خصوص شیوه زندگی انسان در آینده خواهد بود.

با لغو نمایشگاه IFA امسال برلین، ال‌جی نمایشگاه فیزیکی خانه هوشمند خود را در کره راه‌اندازی نموده تا نشان دهد که چگونه محصولات ال‌جی به شکلی بی‌نقص و یکپارچه با یکدیگر کارکرده و بهترین تجربه خانگی ممکن را فراهم می‌آورند. برای افتتاحیه این نمایشگاه، ستاره پاپ کره‌ای Henry Lau طی تور مجازی با چهار سیر داستانی برجسته به بازدیدکنندگان نشان می‌دهد که چگونه استفاده از تکنولوژی ال‌جی می‌تواند خانه‌ای راحت با حداکثر پایداری را فراهم آورد. طی این تور خانگی بازدیدکنندگان از طریق ویدیوهای تعاملی با اعضای خانواده ساکن در خانه ال‌جی همراه می‌شوند و می‌توانند بر اساس انتخاب‌هایشان تجربه‌ای متفاوت از کنکاش و جستجو در این خانه هوشمند داشته باشند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید