۱۸ شهریور ۱۳۹۹

ال جی ؛ تامین کننده رسمی فناوری برای کنوانسیون های سیاسی امریکا در سال 2020

ال جی الکترونیکس امریکا به عنوان تامین کننده رسمی فناوری برای کنوانسیون ملی دموکرات 2020 و کنوانسیون ملی جمهوریخواه 2020 امسال امریکا انتخاب شد. علاوه بر این، ال جی «نمایشگر 4K UHD رسمی» برای هر دو کنوانسیون امسال نام گرفت.

ال جی تحت توافق با کمیته کنوانسیون ملی دموکرات نمایشگرهای 4K Ultra HD خود را برای پشتیبانی از تولید ویدیو از سخنرانی‌های زنده و ازپیش ضبط شده سرتاسر امریکا در کنوانسیون 17 تا 20 آگوست آمریکا تامین کرد.

2020-Democratic-National-Convention-2020-Republican-National-Convention-01

نمایشگرهای 43، 55 و 65 اینچ ال‌جی قلب مرکز کنترل چندرسانه‌ای کنوانسیون در مرکز ویسکانسین بودند؛ یعنی مرکز فرماندهی کنوانسیون برای صدها فید از تمام 50 ایالت و مرکز مجازی برای پوشش جهانی رسانه.

2

ال جی، به عنوان تامین کننده رسمی فناوری از کنوانسیون ملی جمهوریخواه، نمایشگرهای 4K Ultra HD خود را برای پشتیبانی از اقدامات کنوانسیون در مرکز همایش شارلوت در کارولینای شمالی از 24 تا 27 آگوست تامین کرد؛ جایی که نمایندگان برای فراخوان نامزدی و جلسات مختلف گرد هم می آیند.

5-1

ال جی نمایشگرهای 65 و 75 اینچ خود را برای تکمیل فعالیت‌های درمحل در بخش تماشای VIP و اتاق‌های سبز نصب کرد تا سخنرانی زنده از واشینگتون و همین طور بخش‌های از پیش ضبط شده در سرتاسر کشور امریکا را نمایش دهد.

4

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید