۲۳ شهریور ۱۳۹۹

برنامه کاربردی موسیقی آمازون در تلویزیون های ال جی

ال جی برنامه کاربردی موسیقی آمازون را به مجموعه وسیع تلویزیون‌های هوشمند خود می‌آورد.

جدیدترین به روزرسانی میان‌افزار به تلویزیون های 2016 تا 2020 ال جی دسترسی به 60 میلیلون آهنگ را برای لذت بردن می‌دهد.

ال جی الکترونیکس از آغاز این هفته برنامه کاربری موسیقی آمازون (Amazon Music) را برای تلویزیون های OLED ، نانوسل و تلویزیون‌های هوشمند LCD ال جی، که بین سال‌های 2016 تا 2020 تولید شده‌اند، در کشورهای آسیایی، اروپایی و امریکایی عرضه می‌کند.

مشتریان می‌توانند از طریق این برنامه به دو میلیون آهنگ منتخب و بیش از یک هزار لیست پخش و ایستگاه بدون هیچ هزینه اضافی برای اشتراک خود دسترسی داشته باشند. مشترکان آمازون در نسخه بدون محدودیت برنامه Amazon Music Unlimited ، که یک سرویس اشتراک ویژه است، می‌توانند به بیش از 60 میلیون آهنگ و هزاران لیست پخش و ایستگاه دسترسی پیدا کنند.

برای راحتی بیشتر، همه کاربران تلویزیون‌های هوشمند سازگار می‌توانن موسیقی‌های مورد علاقه خود را بدون دخالت دست در تلویزیون خود و با استفاده از فرمان صوتی و کنترل جادویی Magic Remote ال‌جی پخش کنند. در ضمن، تلویزیون‌های 2020 ال‌جی از بلوتوث فراگیر یا Bluetooth Surround برخوردار هستند. بنابراین، مشتریان می‌توانند هنگام استفاده از تلویزیون‌های سازگار ال‌جی به بلندگوهای بلوتوث نیز به طور همزمان متصل شوند و از آهنگ‌های مورد علاقه خودشان در صدای فراگیر مجازی 4.0  (virtual 4.0 surround sound ) لذت ببرند.

۲ نظر

شایسته ۶ اسفند ۱۳۹۹ پاسخ

تلویزیون من nano80 2019 ولی نداره حتی تو ال جی کانتنت س چ میزنم نیست…

حسین ۶ اسفند ۱۳۹۹ پاسخ

تلوزیون ال جی مدل NANO80 تولید سال ۲۰۲۰ میلادی و نمونه های موجود در ایران مونتاژ کشورهای اندونزی و کره ومصر می باشد تلوزیونهای مدل ۲۰۱۸ آخرین سری تولید شد در ایران می باشد این تلوزیون در سایز های ۴۹ و ۵۵ و ۶۵ اینچ تولید و دارای فناوری نانوسل و پنل ۹ بیتی و درگاه HDMI 2.0 و دارای پایه بغل و هوشمند با وضوح ۴K میباشد .

نظر دهید