۰۱ شهریور ۱۳۹۹

ساخت فایل‌های گیف با ال جی K40

یکی از بامزه‌ترین قابلیت‌ها در دوربین موبایل‌های امروزی درست کردن فایل‌های گیف (GIF) و اشتراک‌گذاری اونها تو شبکه‌های اجتماعی پرطرفداری مثل اینستاگرامه.

اونایی که ال‌ جی K40 دارن حتما میدونن که دوربین این گوشی هم چنین قابلیت باحالی رو داره.

وقتی حالت گیف (GIF Mode) رو در دوربین K40 ال‌جی فعال می‌کنین، هر سه ثانیه یک بار عکس می‌گیره و در آخر به هم متصل می‌کنه تا یه فایل گیف درست کنه.

خیلی جالبه! پیشنهاد می کنیم همین حالا دست به کار شین و حتما امتحانش کنین.

تلفن هوشمند ال‌جی K40 برای ارائه تجربه کاربری عالی و بی‌نظیر به امکانات هوش مصنوعی موجود در تلفن‌های هوشمند پرچمدار مجهز شده‌ است.

دوربین هوش مصنوعی AI CAM سوژه‌ها را تشخیص می‌دهد و ایده‌آل‌ترین حالت تصویربرداری از میان ۸ حالت را برای ثبت بهترین نتیجه عکاسی پیشنهاد می‌دهد. کلید اختصاصی دستیار گوگل (Google Assistant) دسترسی فوری به پرکاربردترین دستیار مجازی در تلفن‌های هوشمند امروزی را برای کاربران میسر می‌کند.

حرفه‌ای باشید، حتی در حرکت. دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل PDAF با ثبت عکس‌هایی شگفت‌انگیز، خاطرات شما را به زیبایی هر چه تمام‌تر حفظ می‌کند. لحظات کوچک خود را با فوکوس خودکار سریع و ثبت عکس شفاف و واضح همیشه به خاطر داشته باشید.

MC-K40-NewMoroccanBlue-Single-02-16mp-Pdaf-Desktop

با دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل همراه با فلاش، در کانون توجه قرار بگیرید. عکس‌ها، حتی در تاریکی، دارای نور کافی هستند. برای ثبت سلفی دارای فوکوس سریع در برابر پس‌زمینه زیبا و ملایم، به حالت سلفی بروید.

ال‌جی K40 نمایشگر ۵.۷ اینچ از نوع HD+ FullVision ال‌جی را دارد که لبه‌های این آن با حاشیه باریکی که دارد گرفتن در دست و استفاده از آنها با یک دست را راحت‌ می‌کند.

با صدای فراگیر و سه بعدی DTS:X که از طریق هدفون‌های باکیفیت این تلفن هوشمند منتشر می‌شود حتی مشکل‌پسندترین علاقه‌مندان به صدا رضایت کامل خواهند داشت. این فناوری صوتی پیشرفته مشابه یک سیستم صدای فراگیر ۷.۱ کانال عمل می‌کند تا هر محتوایی را هنگام بازی، پخش فیلم یا لذت بردن از جدیدترین آهنگ‌های روز غوطه‌ورکننده‌تر و دوست‌داشتنی‌تر کند.

دوربین ال‌جی K40 امکانات ممتاز و فناوری‌های پیشرفته‌ای دارد که با قیمت استثنایی و مقرون به صرفه‌اش بهترین‌ قابلیت‌ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید