۲۶ شهریور ۱۳۹۹

LG WING ؛ اولین موبایل دنیا با قابلیت Gimbal برای ضبط ویدیوهای فوق‌العاده

برای کاربرانی که از اسمارت‌فونها برای ضبط و اشتراک زندگی روزمره بهره می‌برند، موبایل پیش‌گامانه ال ‌جی به دوربین‌هایی با امکانات بسیار پیشرفته و تکنولوژی‌های اختصاصی برای این فرم طراحی تجهیز گردیده است.

LG WING در بخش پشتی دارای سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی Ultra High Resolution عریض با لرزش‌گیر اپتیکال (OIS)، ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض Big Pixel و ۱۳ مگاپیکسلی فوق‌عریض است. علاوه بر این هنگام استفاده از موبایل در حالت Swivel، کاربر می‌تواند با فعال کردن Dual Recording به شکل هم‌زمان به‌وسیله دوربین سلفی آسانسوری ۳۲ مگاپیکسلی به همراه یکی از سه دوربین پشتی مشغول فیلم‌برداری شود. نتایج این فیلم‌برداری دوطرفه می‌تواند در یک فایل ذخیره‌شده یا اینکه به‌صورت دو فایل جداگانه با نسبت‌های تصویر ۱:۱ و ۱۶:۹ ذخیره گردند.

همچنین هنگام پخش ویدیو یا عکس در صفحه اصلی، می‌توان از نمایشگر دوم در نقش جعبه‌ابزار ویرایشگر بهره برد. LG WING به کیت LG Creator هم مجهز شده که شامل راهکارهای پیشرفته تصویر‌برداری همچون Timelapse Control، ضبط ASMR و Voice Bokeh است.

Gimbal Motion Camera که برای اولین بار در جهان روی یک اسمارت‌فون مورداستفاده قرارگرفته، نمایشگر دوم LG WING را به دسته ای راحت و کاربردی تبدیل می‌کند که ثبات و پایداری لازم برای ضبط ویدیوهای واضح‌تر، روان و بدون لرزش را در حالت نمایشگر افقی و استفاده یکدستی فراهم می‌آورد. درصورتی‌که دستیابی به چنین پایداری هنگام استفاده از تلفن‌های هوشمند معمولی در حالت عمودی معمولاً سخت‌تر خواهد بود.

LG WING امکاناتی را در اختیار کاربر می‌گذارد که معمولاً تنها با یک gimbal واقعی ممکن به نظر می‌رسند. برای مثال در حالت Gimbal Motion Camera می‌توانید از نمایشگر دوم به‌عنوان یک دسته برای کنترل زاویه دوربین استفاده کنید یا اینکه آن را برای دست‌یابی به تصاویری با لرزش و تاری کمتر قفل کنید، از حالت follow برای ضبط ویدیوهای واضح‌تر هنگام حرکت بهره ببرید و با استفاده از حالت pan follow حرکات افقی با کمترین لرزش عمودی را تجربه کنید. یا اینکه باحالت first person view هم هنگام ضبط ویدیو حرکات پویا و ریتمیکی به تصویر اضافه کنید تا آن را واقعی‌تر جلوه دهند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید