۱۵ مهر ۱۳۹۹

هر چه تلویزیون بزرگ‌تر باشه، تماشای مسابقات فوتبال هیجان‌انگیزتره!

برای تماشای مسابقات فوتبال، تلویزیون بزرگی لازمه که کیفیت تصویر و صدای اون برای تماشای فوتبال بهینه شده شده باشه.

وقتی تماشای مسابقه فوتبال تو خونه هیجانی شبیه به استادیوم داره که هم اندازه نمایشگر تلویزیون بزرگ باشه، هم کیفیت تصویر با رنگ‌های زنده و حرکات روان عالی باشه و هم با فناوری‌های صدای سه‌بعدی بی‌نظیر بتونه صداهای جزیی استادیوم رو منتشر کنه.

نکته مهم دیگه اینه که هر جای اتاق که بشینی باید همون کیفیت تصویری رو ببینی که وقتی روبه‌روی تلویزیون نشسته باشی مشاهده می‌کنی.

صفحه نمایش تلویزیون نانوسل ال‌جی نانوذراتی داره که باعث بهینه‌سازی تصویر می‌شه. آخرین فناوری که طیف کاملی از رنگ رو تولید کرده و باعث ایجاد تصاویر واقعی میشه. ذرات نانو طول موج‌های اضافی نور رو جذب کرده و پخش شدن رنگ‌های قرمز، سبز و آبی نمایش داده شده در صفحه رو کاهش میده. نتیجه این فرآیند، نمایش رنگ‌های واقعی و شفافه.

481f9d19-861a-4f75-a84a-01810a777e93

فناوری نمایشگر نانوی ال‌جی (Nano Display) تصاویر واضحی رو در مقیاس واقعا وسیع به نمایش می‌گذاره. فناوری Nano Color ناخالصی‌ها رو برای بازتولید رنگ بهتر فیلتر می‌کنه و فناوری Nano Black یا فناوری پیشرفته Full Array Local Dimming Pro که برای تلویزیون‌های ۸K بهینه شده با دقت نوردهی پشت تلویزیون رو برای سیاهی عمیق‌تر و کنتراست بیشتر کنترل می‌کنه.

تلویزیون LG NanoCell علاوه بر کیفیت تصویر، نرخ بازتولید بالای رنگ رو به خوبی ارائه میده. این دستگاه با حفظ رنگ دقیق‌تر به همه اجازه میده بدون توجه به محل نشستن، از تصویر باشکوه آن لذت ببرن. معمولاً تلویزیون‌ها وضوح بهینه و یکسانی در تمامی زوایا ندارن. اما تلویزیون‌های نانوسل ال‌جی با زاویه دید گسترده‌ای که دارن بهترین تصویر و کامل‌ترین وضوح رو ارائه میدن؛ حتی اگر شما از اطراف و با زاویه ۶۰ درجه تلویزیون تماشا کنین.

عملکرد درجه یک این تلویزیون با پردازنده هوشمند نسل دوم آلفا α (Alpha) 9 Gen 2 8K بهبود پیدا میکنه. این تراشه پیشرفته با استفاده از فناوری یادگیری عمیق و دسترسی به یک پایگاه داده عظیم کیفیت تصویر و صدا رو بهتر می‌کنه و منجر به تشخیص کیفیت منبع و بهینه‌سازی هر نوع محتوایی میشه. پردازنده α۹ Gen 2 8K شرایط پیرامون رو تحلیل می‌کنه تا بهترین میزان روشنایی نمایشگر رو در همه زمان‌ها پدید بیاره.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید