۰۹ مهر ۱۳۹۹

نو کردن لباس‌های پاییزی و زمستانی قدیمی با ال ‌جی استایلر

از فرصت اپیدمی کرونا و خانه نشینی در این دوران برای صرفه جویی در خرید لباس استفاده کنید.

وقتی قرار نیست از خانه زیاد بیرون بروید، می‌توانید در هزینه خرید لباس صرفه جویی کنید و پول‌های خود را برای روزهای بهتر آینده پس‌انداز نمایید. پس امسال خرید لباس پاییزه و زمستانه را فراموش کرده و سعی کنید لباس‌های قدیمی خود را  مثل روز اول نو کنید.

دستگاه مراقبت از لباس ال‌جی استایلر (LG STYLER) یک کمد بخار است که جدیدترین فناوری در صنعت شست‌وشو به حساب می‌آید و کار اتوشویی یا خشکشویی را به بهترین نحو و بدون آسیب رساندن به الیاف لباس شما انجام می‌دهد.

اگر لباس‌های شما آنقدر کثیف نیستند که داخل سبد لباس‌های کثیف بیندازید یا فقط نیاز به این دارد که به اصطلاح دستی به سر و رویش کشیده شود، به ال‌جی استایلر فکر کنید.

استایلر ترکیبی از سه فناوری‌ اصلی در محصولات خانگی ال‌جی است: فناوری بخار در ماشین لباسشویی، فناوری کنترل دما در یخچال و فناوری پیشرفته کنترل جریان هوا. این فناوری‌ها راهکاری جدید و انقلابی برای مراقبت از لباس خلق کردند که نیازهای جدید مشتریان امروزی را برطرف می‌کند.

این محصول با لباس و محیط شما رفتار بسیار ملایم و لطیفی دارد اما با مواد حساسیت‌زا بسیار سرسختانه برخورد می‌کند. استایلر منحصربه‎فرد ال‌جی می‌تواند کل کمد لباس‌های شما را تروتمیز کند؛ بدون اینکه لباس‌ها خیس شوند یا از مواد پاک‌کننده مضر استفاده شود.

این محصول یک سیستم بخار مراقبت از لباس است که می‌تواند لباس‌های شما را به راحتی در خانه یا اداره بوزدایی و بهداشتی کند. ال‌جی استایلر جدید می‌تواند تا ۵ دست لباس در بخش اصلی را در خود جای دهد و قابلیت اتوی شلوار نیز می‌تواند یک شلوار را بخارشویی و اتو کند. پس، در نهایت استایلر برای ۶ تکه لباس جا دارد. ال‌جی استایلر خود را به فناوری وای-فای مجهز کرده و به مشتریان امکان می‌دهد تا آن را از هر جایی به کار بیاندازند.

رفتار بی‌نهایت ملایم این محصول راهکاری ایده‌آل برای لباس‌هایی مانند کت و کاپشن یا لباس‌های پشمی، کرکی و چرم است که نیاز به مراقبت خاص دارند. فناوری اختصاصی TrueSteam در استایلر ال‌جی تنها با لمس یک کلید لمسی، شروع به فعالیت می‌کند و شروع به از بین بردن ۹۹٫۹ درصد از میکروب‌ها و باکتری‌هایی می‌کند که روی لباس، کلاه و روسری هستند. مؤسسات معتبر آزمایش محصول، نظیر بنیاد حساسیت بریتانیا (BAF) و اینترتک قابلیت‌های استریلیزاسیون با بخار در استایلر ال‌جی را مورد آزمایش قرار دارند و بر عملکرد مؤثر آن تأکید کردند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید