۱۲ مهر ۱۳۹۹

یخچال‌های هوش مصنوعی ال جی مجهز به سرویس LG Proactive Customer Care

همه چیز را در یخچال ال جی خنک نگه دارید و در مصرف انرژی هم صرفه جویی کنید. به نظر عجیب می‌آید اما امکان‌پذیر است!

اپلیکیشن پیشرفته SmartThinQ بر پایه هوش مصنوعی و در قالب خدمات مشتری فعال (LG Proactive Customer Care) امکان پشتیبانی اختصاصی را برای کاربران لوازم‌خانگی هوشمند ال‌جی فراهم می‌کند.

این سرویس گزارش عملکرد و نگهداری را به شما ارسال می‌کند و به طور مثال شما متوجه می‌شوید درب یخچال بیش از حد به مدت زیادی باز مانده یا درب به طور کامل بسته نشده است؛ مشکلی که ممکن است باعث هدررفت هوای سرد و کاهش عملکرد یخچال شود.

سرویس Proactive Customer Care به‌گونه‌ای که مشکلات احتمالی را پیش از وقوع اعلام کرده و امکان حضور سریع‌تر تکنسین‌های شرکت برای رفع مشکل را تسهیل می‌نماید. این سرویس با ارائه راهنمایی‌های‌ دقیق و پیشنهاد‌ها لازم برای نگهداری لوازم‌خانگی در حالت عملکرد بهینه، باعث می‌شود تا علاوه بر کارکرد حداکثری، لوازم‌خانگی عمر مفید طولانی‌تری هم داشته باشند.

LG-November-Instaview-DID-0082173d-a591-42d1-b18d-d85cad76e260-844210428

LG THINQ با بهره‌گیری از تکنولوژی تشخیص صدای Google Assistant سعی دارد مناسب‌ترین راه ممکن برای اتصال و ارتباط کاربران با لوازم‌خانگی ThinQ را فراهم آورد. اپلیکیشن LG THINQ که از ابتدا با نام SmartThinQ روانه بازار شد، اولین اپلیکیشن موبایلی برای لوازم خانه هوشمند است که امکان تشخیص صدا را فراهم آورده و آزادی عمل لازم جهت کنترل و پایش لوازم‌خانگی در قالب مکالمات صوتی را برای کاربران ممکن می‌سازد.

LG THINQ با قابلیت‌هایی همچون +Smart Care و Smart Pairing عملکرد‌های سفارشی لوازم‌خانگی را نیز امکان‌پذیر ساخته است. یخچال‌فریزری که با هوش مصنوعی LG THINQ به قابلیت +Smart Care مجهز شده، با تجزیه‌وتحلیل الگوهای استفاده کاربر سعی می‌کند تا سرویس‌ سفارشی‌شده‌ای در اختیار مشتری بگذارد که هزینه مصرف انرژی را کم کرده و با تنظیم خودکار دما و شرایط ایده‌آل، خوراکی‌ها را به مدت طولانی‌تر و به شکل تازه‌تری نگهداری کند.

با استفاده از قابلیت Smart Pairing دستگاه‌های خشک‌کن جدید ال‌جی از طریق وای فای به ماشین لباسشویی هوشمند ال‌جی وصل می‌شوند تا با دریافت اطلاعات دقیق برنامه شستشو، زمان و شیوه مناسب برای خشک‌کردن لباس را انتخاب کنند. به لطف چنین ابداعات ال‌جی، مشتریان دیگر نگرانی درباره خرابی لباس‌ها در ماشین لباسشویی یا خشک‌کن‌ها نخواهند داشت.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید