۱۵ مهر ۱۳۹۹

ظرف‌های بهداشتی و بدون لکه با ماشین ظرفشویی بخارشوی QuadWash ال ‌جی

چیدن راحت ظروف، حداکثر انعطاف و شست و شو از تمامی زوایا را با ماشین ظرفشویی بخارشوی QuadWash ال ‌جی تجربه کنید. این ماشین ظرفشویی در آشپزخانه جدیدتان ظرف‌ها را تمیز و بدون لکه می‌شوید. 

ماشین ظرف‌شویی بخارشوی ال‌جی با سیستم خاص شستشوی بخار خاص خود نیاز به شستشوی اولیه ظرف‌ها را برطرف می‌کند. این مدل با استفاده از سه برنامه شستشو یعنی بخار ملایم، شستشوی دوگانه بخار و شستشوی با بخار قدرتمند علاوه بر صرف‌جویی درمصرف آب، ظروف کثیف خود را به صورت یکنواخت و بسیار تمیز بشویید.

با استفاده از این سیستم، دیگر هیچگاه نیاز به شستشوی دوباره ظروف اضافی نخواهید داشت. با سیستم بخارشوی ال‌جی دیگر نیازی به شستشوی اولیه ظروف بسیار کثیف نخواهید داشت زیرا این سیستم قدرتمند امکان شستشودقیق ظروف با هر سطح کثیفی را خواهد داشت.

cover-DW

سیستم شستشوی خاص این ظرف‌شویی، به‌طور متناوب جهت پاشیدن آب را به سمت سبد بالا و سبد پایین تغییر می‌دهد. از آنجا که در هر زمان یک سیستم آب فشان در حال کار است، فشار آب قدرتمندتر و کارایی شستشوی بهتری را در اختیار شما می‌گذارد. همچنین باعث کاهش هزینه آب و برق می‌شود. برنامه‌های گوناگون ماشین‌های ظرف‌شویی ال‌جی، از قبیل Pre-Wash که برای ظرف‌های بسیار کثیف بکار می‌رود، Rinse Plus که برای آبکشی مجدد ظروف به‌منظور از بین بردن اثر ماده تمیزکننده بکار می‌رود و برنامه نصف ظرفیت (Half Load) برای شستشوی حجم کمی از ظروف (شستشوی مجزای طبقات) به همراه دیگر برنامه‌ها، به بهترین نحو پاکیزگی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

پس از اتمام شستشو، معمولا فضای داخلی محفظه تا حدی مرطوب است. رطوبت محفظه شستشو، عامل مناسبی برای تکثیر باکتری‌های باقیمانده است. لامپ اشعه ماورای بنفش  با ساطع کردن اشعه، ساختار DNA باکتری‌ها را تخریب و مانع از تکثیر آنها می‌شود. لامپ ماورای بنفش در سمت راست محفظه قرار گرفته است و در صورت انتخاب گزینه UV، پس از اتمام عمل خشک‌کن فعال می‌شود.

با این ظرفشویی دیگر لازم نیست نگران وقت کم باشید و می‌توانید خرید غذای آماده را کاملا بی‌خیال شوید. چرا که کلی وقت برای آماده کردن غذا و نشان دادن ذوق و سلیقه خودتون دارید.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید