۲۵ آبان ۱۳۹۹

مقایسه زاویه دید در تلویزیون نانوسل ال جی با یک تلویزیون معمولی

دوست دارید تلویزیون شما از هر جایی که می‌نشینید، روبه‎رو یا هر جای دیگه، نمای یکسان و خوبی داشته باشه؟ به تلویزیون نانوسل ال‌جی (LG NanoCell) فکر کنید.

پاسخ شما در دل قابلیت زاویه دید گسترده، رنگ‌های پرقدرت و جزییات زیاد از هر زاویه‌ای نهفته است که تلویزیون‌های نانوسل ال‌جی به آن تجهیز شده‌اند.

فقط کافیست زاویه دید و قدرت رنگ در یک تلویزیون معمولی را با تلویزیون NanoCell ال‌جی مقایسه کنید تا متوجه تفاوت بارز و کیفیت تصویر عالی آن از تمامی زاویا شوید.

بنابراین، دیگر جای نشستن شما مهم نیست؛ چه روبه‌روی تلویزیون با زاویه صفر درجه بنشینید و چه از پهلو با زاویه 60 درجه! کیفیت تصویر همان است و رنگ‌های دقیق را مشاهده خواهید کرد.

نمایشگرهای LCD نانوسل با بهره‌گیری از نانوذرات یا اجزای متحدالشکل و بسیار کوچک که قطر آنها تقریباً به اندازه یک نانومتر است رنگ‌های دقیق، ظریف و پایداری ایجاد می‌کنند که از عریض‌ترین زوایا، نسبت به دیگر تلویزیون‌ها شامل نمایشگرهای کوانتوم دات، قابل مشاهده است.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: تلویزیون نانوسل ال جی ؛ تلویزیون ایده آل برای ورزش دیدن و ورزش کردن

تلویزیون‌های نانوسل Super UHD ال‌جی رنگ‌های پایداری دارند و هیچ اختلاف رنگی برای آنهایی که درست جلوی تلویزیون نشسته‌اند و آنهایی که برنامه‌ها را با زاویه ۶۰ درجه مشاهده می‌کنند دیده نمی‌شود.

از دیگر فناوری‌های به کار رفته در تلویزیون‌های نانوسل ال‌جی فناوری نانوبزل است. حاشیه بسیار کم و باریک با طراحی شیک با فناوری نانو بزل (NanoBezel) در تلویزیون‌های ۲۰۱۹ نانوسل ال‌جی گنجانده خواهد شد. حاشیه باریک در تلویزیون‌های نانوسل با فضا و دکوراسیون منزل شما و ایجاد دکور شیک و خیره‌کننده هارمونی و تطابق کامل دارد.

تلویزیون‌های NanoCell ال‌جی در سال ۲۰۱۹ که مجهز به ThinQ AI هستند با گنجاندن پورت‌های HDMI 2.1 از نرخ فریم بالا HFR پشتیبانی می‌کنند. در نتیجه، حرکات با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه صاف‌تر و واضح‌تر هستند و محتوای صحنه‌های اکشن و سریع مانند مسابقات ورزشی و فیلم‌های اکشن بهتر پردازش می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید