۱۱ آبان ۱۳۹۹

نحوه عملکرد دستگاه مراقبت از لباس ال‌ جی استایلر

دستگاه مراقبت از لباس ال‌جی استایلر (LG Styler) به شما کمک می‌کنه با لباس‌هایی و اقلامی که شستن اونها سخته و لازمه که هر روز تمیز شن با دقت‌تر رفتار کنید؛ مثلا چیزهایی مثل کت، پیراهن یا ژاکت.

دستگاه مراقبت از لباس ال‌جی استایلر لباسای شما را مثل روز اولی که خریدید مرتب و نو می‌کنه و علاوه بر اون با بهداشتی کردن و میکروب‌زدایی اونها به شما کمک می‌کنه از شر بوهای نامطبوع و ذرات حساسیت‌زا خلاص بشین.

قابلیت TrueSteam و رخت‌آویز متحرک چروک لباس‌های شما رو از بین می‌بره. ترکیب این دو فناوری با هم، که در دقیقه 180 بار تکان می‌خوره، چروک و بوی نامطبوع رو از لباس شما محو می‌کنه.

قابلیت TrueSteam و کیت بوزدایی به طور مشخصی بوهای نامطبوع رو از بین می‌بره و شما می‌تونید لباس‌هایتان رو نو کنید. علاوه بر این، با استفاده از شیت‌های نرم‌کننده لباس در ماشین خشکشویی می‌تونید لباس‌های خودتون رو معطر کنید. از دستگاه مراقبت از لباس ال‌جی استایلر استفاده کنید تا لباس‌های روزمره و سایر لوازم پارچه‌ای شما نو، بهداشتی و معطر بشن.

این دستگاه می‌تونه چروک‌های شلوار رو از بین ببره و خط اتوی صاف و تمیزی ایجاد کنه که شبیه اتوی دستی یا خشک‌شوییه.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: چرا باید در هر خانه‌ای یک دستگاه ال‌جی استایلر باشد؟

ال‌جی استایلر با حذف 99.9 درصد از باکتری‌هایی که به طور معمول روی لباس وجود داره (حتی لباس‌هایی که زیر آفتاب خشک میشن) می‌تونه از پوست شما محافظت کنه.

برنامه بهداشتی TrueSteam در استایلر دما رو به اندازه بهینه و مورد نیاز نگه می‌داره تا به الیاف لباس شما آسیبی نرسد و در ضمن اونها رو بهداشتی و میکروب‌زدایی کنه. سلامت خودتون رو با کاهش مایت‌ها، مواد حساسیت‌زا، ذرات ریز و خشکشویی مواد شیمیایی حفظ کنید.

هوای گرم ال‌جی استایلر رطوبت رو از لباس شما با ملایمت و به شیوه‌ای مؤثر می‌گیره. با قابلیت Gentle Dry یا خشکشویی ملایم در ال‌جی استایلر، حتی لباس‌های ضخیم یا لباس‌هایی که الیاف غیر قابل شست و شو دارن رو می‌تونین بدون آب رفتن یا آسیب دیدن به خوبی مراقبت کنید.

با دستگاه مراقبت از لباس بخارشوی ال‌جی استایلر، تیز و تمیز بمانید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید