۲۲ آبان ۱۳۹۹

روش جدید زندگی در خانه هوشمند با LG ThinQ

خونه‌های قدیمی هیچی در مورد شما نمی‌دونستن اما خونه‌های جدید همه چیز در مورد شما و علاقه‌هاتون می‌دونن چون هوشمند هستند.

خونه‌های قدیمی نمی‌دونستن شما چی دوست دارین اما خانه‌های هوشمند می‌دونن شما از چه ژانر فیلم‌هایی خوشتون میاد!

خونه‌های قدیمی از شما کار می‌کشیدن و مجبور بودین برای انجام کارهاتون زحمت زیادی بکشین و وقت زیادی را صرف کنین اما خونه‌های جدید زمان بیشتری برای استراحت کردن و رسیدن به کارهای شخصی‌تون به شما میدن. مثلا می‌تونین از طریق موبایل و برنامه LG TninQ کنترل ماشین ظرفشویی رو دستتون بگیرین و در حالی که ماشین ظرفشویی در حال شستن ظرف‌هاتونه، شما به کارهای مورد علاقه خودتون برسین! هر وقت کار شستن ظرف‌ها تموم شه، خود برنامه بهتون خبر میده…

تو خونه‌های قدیمی بیشتر کارها با دست و زحمت زیاد انجام می‌شد و برای هر کاری کلی کلید رو باید فشار می‌دادیم اما تو خونه‌های جدید، دیگه نیازی به کار با دست نیست و همه کارها از راه دور و از طریق موبایل با برنامه LG ThinQ انجام میشه.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: تحول پلت‌فرم LG ThinQ برای گسترش و یکپارچه‌تر شدن مدیریت خانه هوشمند و زندگی بهتر

LG_ThinQ_US_Home_Banner_m_01

تو خونه‌های قدیمی خیلی از کارها با اشتباه همراه بود مثلا یادتون می‌رفت در یخچال رو ببندید اما تو خونه‌های جدید، از اشتباه خبری نیست چون LG ThinQ شما رو مطلع و کار شما را راحت‌تر می‌کنه.

خونه‌های قدیمی کسل‌کننده بودن اما خونه‌های جدید شما رو سرگرم نگه می‌دارن و از موندن توی خونه خسته نمی‌شین.

خونه جدیدی که مجهز به پلت‌فرم خانه هوشمند LG ThinQ باشه، روش جدید زندگی کردن رو به شما یاد میده و زندگی رو ساده‌تر، سرگرم‌کننده‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کنه.

پلت‌فرم هوشمند LG ThinQ امکانات جدید برای زندگی بهتر در خانه را فراهم می‌کند، زندگی را ساده‌تر، بدون نگرانی و البته مفرح‌تر و جالب‌تر می‌کند. خوشتان آمد؟

به ThinQ در خانه خود خوشامد بگویید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید