۰۳ آذر ۱۳۹۹

تجربه شگفت‌انگیز بازی‌های ویدیویی در تلویزیون OLED ال‌جی و ایکس باکس سری ایکس

دنبال یه مجموعه بازی شگفت‌انگیز و پرهیجان می‌گردین که بتونین از بازی‌های ویدیویی نهایت لذت رو ببرین؟

نسل جدید بازی رو در مبتکرانه‌ترین و خلاقانه‌ترین تلویزیون و قدرتمندترین ایکس باکس تجربه کنین.

تلویزیون OLED ال‌جی و ایکس باکس سری ایکس (Xbox Series X) برای شما بازی پرسرعت، رنگ‌های طبیعی و صداهای زنده روبه ارمغان میارن. پس، از نهایت پتانسیل تلویزیون OLED ال‌جی در بازی‌های ویدیویی بهره ببرین

با تصاویر فوق‌العاده، بالاترین کیفیت صدایی و جدیدترین امکانات بازی، تلویزیون OLED ال‌جی و Xbox رویای گیمرها را به واقعیت تبدیل می‌کنند.

ال‌جی الکترونیکس و Xbox مشارکت بازاریابی انحصاری را شروع کرده‌اند که تجربه گیمینگ شگفت‌انگیز کنسول مورد انتظار Xbox Series X را با تلویزیون OLED ال‌جی برجسته خواهد نمود.

ترکیب پیشرفته‌ترین تلویزیون ال‌جی با قدرتمند‌ترین کنسول بازی Xbox، به گیمرهای حرفه‌ای و معمولی اجازه می‌دهد تا همینک از نسل بعدی گیمینگ لذت ببرند. با امکاناتی همچون زمان پاسخگویی فوق‌سریع یک میلی‌ثانیه‌ای، لگ ورودی پایین و پشتیبانی از جدیدترین قابلیت‌های HDMI از قبیل نرخ تجدید متغیر (VRR)‌، حالت زمان تأخیر پایین خودکار (ALLM) و کانال صوتی بازگشتی بهینه‌شده (eARC)‌، بازی‌ها نه‌تنها کیفیت صدا و تصویر بهتری خواهند داشت، بلکه تعاملی‌تر خواهند بود.

این مطلب را هم بخوانید: اولین تلویزیون‌های OLED ال جی با NVIDIA G-SYNC برای بازی در نمایشگرهای بزرگ

قدرت پردازش ترکیبی پیشرفته دوگانه امکان لذت از بازی ‌۴K تا سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه و بهره‌مندی از مزایای پیشرفته‌ترین تکنولوژی گرافیکی رهگیری پرتو لحظه‌ای را برای بازیکنان ممکن می‌سازد. تلویزیون‌های OLED ال‌جی ۲۰۲۰ اولین نمایشگرهایی هستند که از پروفایل HGiG پشتیبانی می‌کنند.

با تکنولوژی پیکسل‌های خود-نورده، تلویزیون OLED ال‌جی کیفیت تصویر خارق‌العاده‌ بارنگ‌هایی پرطراوت و طبیعی و کنتراست بی‌نهایت را به رخ می‌کشد؛ و به‌عنوان اولین تلویزیون و اولین کنسول بازی که از Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند، تلویزیون OLED ال‌جی و Xbox Series X با صدا و تصاویر پویا، گیمر را بیش‌ازپیش به عمق بازی می‌کشانند.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید