۰۹ آذر ۱۳۹۹

چطور با حالت گیمبال (Gimbal Mode) در تلفن هوشمند LG WING کار کنیم؟

دیگه هیچ سوژه‌ای از دست شما در نمیره! حالت گیمبال (Gimbal Mode) در دوربین تلفن هوشمند LG WING با چند مدل مختلف برای تعقیب سوژه‌های شما.

حالا وقتشه که کشف نشده‌ها رو کشف کنید!

ضبط حرکات آهسته با LG WING امکان‌پذیر میشه. وقتی تلفن هوشمند LG WING در دست شماست با جریان آرام همراه شوید.  تلفن هوشمند LG WING به شما امکان میده از لحظات هیجان انگیز زندگیتون صحنه‌های دراماتیک و خارق العاده‌ای ضبط کنید. 

مثل وقتی که دوست ما در حال پرش از روی تخته اسکیت در هوا معلقه. حتی وقتی حرکات بسیار سریع باشن، قابلیت Gimbal Slow Motion میتونه هر لرزش و تکان ناخواسته رو خنثی کنه. 

بدون تکون خوردن خودتون یا تغییر زاویه دوربین، وضعیت دوربین رو تغییر بدین. تنها چیزی که لازم دارین یه LG WING و نوک انگشتاتونه.

image-8-1-pc

با قابلیت ویژه Gimbal Mode در تلفن هوشمند LG WING که سه حالت متفاوت FPV Mode ،Pan Follow Mode و Follow Mode برای تعقیب سوژه و قفل کردن روی سوژه داره، می‌تونین خیلی راحت‌تر از قبل محتوایی رو که می‌خواین خلق کنین.

حالت Pan Follow Mode یکی از حالت‌های قابلیت گیمبال تو دوربین LG WING هست که به شما کمک می‌کنه وقتی در حال حرکت هستین، فیلم‌های عالی بگیرین 🎥 و به هر سمتی که تکون بخورین سوژه ثابت و بدون لرزش تو کادر بمونه

حالت Follow Mode در قابلیت گیمبال (Gimbal Mode) دوربین تلفن هوشمند LG WING به شما کمک می‌کنه هر چی دلتون می‌خواد دوربین رو به بالا و پایین یا چپ و راست تکون بدین اما لنز رو سوژه بدون لرزش و ثابت قفل میمونه و فیلم‌هایی که میگیرین خلاقانه‌تر و حرفه‌ای‌تر هستن.

image-8-2-pc

حالت FPV Mode در قابلیت ویژه Gimbal Mode تلفن هوشمند LG WING برای تعقیب سوژه و قفل کردن روی سوژه برای فیلم‌برداری طراحی شده، می‌تونین خیلی راحت‌تر از قبل محتوایی رو که می‌خواین با تمرکز روی سوژه و از زاویه دید سوژه خلق کنین.

زاویه مناسب و ایده‌آل برای فیلم‌برداری با LG WING رو پیدا کنین و روش قفل کنین! این قابلیت فوکوس رو با محدود کردن تکون‌ها در تمامی جهت‌ها قفل می‌کنه و زاویه دید رو ثابت نگه می‌داره! قابلیت قفل مخصوص اوناییه که میخوان محتوایی که تولید میکنن خاص و متفاوت باشه و فیلم‌هاشون هیچ لرزش و تکون اضافی نداشته باشه.

LG_WING_Gimbal-w782

Gimbal Motion Camera که برای اولین بار در جهان روی یک اسمارت‌فون مورداستفاده قرارگرفته، نمایشگر دوم LG WING را به دسته ای راحت و کاربردی تبدیل می‌کند که ثبات و پایداری لازم برای ضبط ویدیوهای واضح‌تر، روان و بدون لرزش را در حالت نمایشگر افقی و استفاده یکدستی فراهم می‌آورد. درصورتی‌که دستیابی به چنین پایداری هنگام استفاده از تلفن‌های هوشمند معمولی در حالت عمودی معمولاً سخت‌تر خواهد بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید