۰۲ آذر ۱۳۹۹

تست مقاومت یخچال InstaView Door-in-Door ال‌جی

به نظرتان درب شیشه‌ای یخچال اینستاویو ال‌جی چقدر مقاومت دارد؟

یخچال‌های ال‌جی اینستاویو (LG InstaView) مجهز به دری هستند که در عین شیک و خلاقانه بودن، از یک پنل شیشه‌ای مات و تیره‌رنگ برخوردارند که به شما امکان می‌دهد داخل آن را با دو بار ضربه مشاهده کنید.

ممکن است برایتان سؤال پیش بیاید که مقاومت درب شیشه‌ای در یخچال ال‌جی اینستاویو چقدر است؟ ما به شما می‌گوییم خیالتان راحت باشد که درِ یخچال در برابر شدیدترین نیروها یا فشارهایی که ممکن است در آشپزخانه پیش بیاید مقاومت دارد.

مثلا یخچال ال‌جی سیگنچر در برابر سناریوها و رخدادهایی مانند محکم بستن شدید در یخچال، ضربات محکم با دست یا زدن ماهیتابه و ظروف آشپزخانه حتی تا شدیدترین ضربات تحمل دارد و حتی بعد از این ناملایمات، سالم و بدون هیچ مشکلی باقی می‌ماند.

علاوه بر این، یخچال‌های سه در و چهار در ال‌جی نیز در برابر همین آزمایشات مقاوم ساخته شده‌اند. امیدواریم که چنین اتفاقات ناخوشایندی مدام در آشپزخانه اتفاق نیفتد اما اگر هم افتاد، آسوده خاطر باشید که یخچال شما در امنیت کامل بوده و چنین آزمون‌های سخت‌گیرانه‌ای را پشت سر گذاشته است.

به شما پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: یخچال‌های پیشرفته ال جی برای آشپزخانه هوشمندتر و مدیریت غذای بهداشتی‌تر

LGInstaView7-750x430

ال‌جی در یخچال ساید‌بای‌ساید اینستاویو InstaView Door-in-Door به شما امکان می‌دهد با زدن دو ضربه روی درب آن داخل یخچال را کامل ببینید. این یخچال از یک پنل شیشه‌ای نیمه شفاف روی درب یخچال بهره برده که به صورت هوشمند با زدن دو ضربه کاملا شفاف شده و شما می‌توانید بدون اتلاف هوای سرد داخل یخچال داخل آن را ببینید.

این امر باعث شده تا درب یخچال کمتر باز و بسته شده و در نتیجه مواد غذایی داخل یخچال کمترین نوسان دمایی را تجربه کرده و برای مدت طولانی تازه می‌مانند. پس، یک دنیا طراوت و تازگی منتظر شماست!

از طرفی باز نکردن درب یخچال باعث می‌شود تا ۴۱ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید و هزینه برق کمتری بپردازید. خارج از فناوری اینستاویو InstaView، این مدل مجهز به قابلیت درب دولایه و یا همان Door-in-Door هم هست. قابلیتی که در یخچال‌های قبلی ال‌جی هم استفاده شده و کارایی بالای خود را اثبات کرده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید