۲۵ آذر ۱۳۹۹

زمستون امسال، با تلویزیون OLED ال‌جی فقط تو خونه بمونین!

تعطیلات و روزای خونه‌نشینی زمستون امسال با تلویزیون OLED ال‌جی یه تجربه تکرارنشدنیه.

این تلویزیون فوق‌العاده شگفت‌انگیز بهترین کیفیت تصویر و صدا رو براتون به ارمغان میاره و می‌تونین همه دنیا رو، وقتی روی مبل تو اتاق نشیمن در حال استراحت هستین، از دریچه تلویزیون ببینین.

این روزها، بهترین انتخاب انتخاب تلویزیون OLED ال جی هست که روزها و شب‌های سرد رو مفرح‌تر، سرگرم‌کننده‌تر و هیجان انگیزتر تو خونه سپری ‌کنین و کمتر از خونه بیرون برین!

یکی از دلایلی که نشون میده تلویزیون OLED ال‌جی بهترین انتخابه اینه که از فناوری پیکسل خودتابش برخورداره و زندگی رو هنری‌تر می‌کنه.

حالا، فایده پیکسل‌های خودتابش چیه؟ یکی از فوایدش ارتقا و بهبود طراحی تلویزیونه که باعث میشه طراحی مینیمالیست و باریک باشه و تلویزیون به شیوه ای شیک و نامحسوس به دیوار بچسبه تا با دکور خونه شما ادغام بشه.

مزیت دیگه تلویزیون OLED ال‌جی با فناوری پیکسل های خودتابشی واقعی‌تر شدن سینما است! یعنی چی؟ یعنی این که شما می‌تونین تو این روزای کرونایی و خونه‌نشینی زمستون، سینما رو تو خونه خودتون داشته باشین؛ اون هم با بهترین کیفیت صدا و تصویر.

پیکسل‌های خودتابش تک به تک از خودشون نور منتشر می‌کنن و آن قدر بافت صحنه ها رو باورپذیر می کنن که انگار بازیگر جلوی روی شما در حال نقش آفرینیه.

پاییز داره تموم میشه و صدای پای زمستون داره میاد. ممکنه تو فضای آنلاین به دنبال پیشنهاداتی برای تماشای فیلم یا سریال باشین تا بتونین از اوقات خونه‌نشینی به بهترین نحو استفاده کنین و گذر کند زمان رو متوجه نشین.

در همین حال، شاید دلتون بخواد تلویزیونی داشته باشین که بهترین تجربه صدا و تصویر رو براتون فراهم کنه تا هر ثانیه از عمرتون رو که پای تلویزیون می‌گذارین ارزشمند و باکیفیت سپری شه. به همین دلیله که تلویزیون‌های OLED ال‌جی به عنوان بهترین انتخاب برای مشتریانی طراحی شده که به دنبال بهترینا در صنعت تلویزیون هستن.

۱ نظر

محمد انوری ۲۵ آذر ۱۳۹۹ پاسخ

فقط تو خونه بمونیین!!!!!!!!!!! اگه فقط تو خونه بمونیم از کجا بیاریم بخوریم.حرفی میزنین که افسانه ها هم نمیگن.

نظر دهید