۰۴ آذر ۱۳۹۹

تجلی رنگین کمانی از رنگ‌های شفق در تلفن هوشمند ال‌جی Velvet

تلفن هوشمند ال‌جی Velvet با گستره رنگی به وسعت رنگ‌های مسحورکننده شفق زیبا!

گوشی‌ جدید «ولوت ال‌جی» با طراحی صیقلی و مدرن و امکاناتی ویژه از صفحه‌نمایش OLED، اسپیکر استریو، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل و باتری ۴٬۳۰۰ میلی‌آمپر برخوردار است. رنگ بندی منحصر به فرد و تنوع رنگ بالا ویژگی قابل توجه گوشی های جدید ال جی است.

ال جی بر این باور است مصرف‌کنندگان موبایل‌های هوشمند امروزی خواستار چیزی بیشتر از طراحی‌های مرسوم و قابلیت‌های آزموده‌شده معمول هستند و استحقاق آن را هم دارند.

ال ‌جی پس از معرفی ولوت تمامی کلیشه‌های طراحی را شکست و با ولوت یک بعد دیگری از طراحی را با مخاطبان آشنا کرد، این طراحی زیبا و شگفت انگیز برگرفته از طبیعت بوده و قطعاً ولوت اسمارت‌فونی زیبا برای شما خواهد بود.
طراحی جدید LG VELVET با خصوصیاتی همچون خطوط سیال، گوشه‌های منحنی و لبه‌های متقارن بخش جلو و عقب، تجسمی کاملی از زبان طراحی ۳D Arc Design است. سطوح صاف و صیقلی، رنگ‌های درخشان و ظرایف قابل لمسی همچون دوربین Raindrop که خیال قطرات باران را به ذهن متبادر می‌سازد، از جمله مشخصه‌هایی هستند که LG VELVET را از سایر رقبا جدا می‌سازند. این زبان طراحی جدید و ملهم از طبیعت به LG VELVET ظاهری برجسته و کاملا خوش‌دست بخشیده است.
LG-VELVET-01-scaled-1-770x470

 ال جی VELVET دو صفحه نمایش بزرگ ۶٫۸ اینچ با ابعاد کوچک تر و ضخامت کمتر دارد. هنگامی که این گوشی در کاور صفحه نمایش دوم قرار میگیرد ضخامت آن به ۱۴٫۴ میلی متر می‌رسد همچنین وزن این کاور به همراه صفحه نمایش دوم تنها ۱۲۹ گرم است.

شاید باورش سخت باشد که ال جی VELVET با باتری بزرگ ۴۳۰۰ میلی آمپر تنها ۷٫۸ میلی متر ضخامت دارد. هم چنین باید بگوییم که نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی ۹۰ درصد است؛ این یعنی حس راحتی و خوش دستی هنگام کار.

همه رنگ های VELVET 5G ال جی:

  1. خاکستری شفقی
  2. سفید شفقی
  3. توهم غروب شفقی
  4. سبز شفقی
  5. صورتی شفقی
  6. قرمز شفقی
  7. آبی شفقی

شما چه رنگی را دوست دارید؟ با ما و دیگر کاربران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. 😉

 

۱ نظر

فرساد ۴ آذر ۱۳۹۹ پاسخ

ال جی توی ایران خدمات هم داره ؟

نظر دهید