۲۲ آذر ۱۳۹۹

ال‌جی Velvet؛ تلفن هوشمند مورد علاقه مارلون وینز، هنرپیشه امریکایی

مارلون وینز رو می‌شناسین؟ تلفن هوشمند ال‌جی Velvet رو چطور؟ 😎

اگه طرفدار فیلم‌های هالیوودی مخصوصا کمدی باشین، حتما مارلون وینز رو می‌شناسین؛ او متولد نیویورک و فارغ‌التحصیل دانشگاه هاوارد در واشنگتن دی.سی هست.

مارلون بازیگر، مدل، تهیه‌کننده، کمدین، نویسنده و کارگردان آمریکاییه که اولین نقشش رو در سال ۱۹۸۸ در فیلمی به نقش یک عابر پیاده ایفا کرد! از فیلم‌های مشهور اون بعد از این تجربه می‌تونیم به این موارد اشاره کنیم: فیلم ترسناک، فیلم ترسناک ۲، دختران سفیدپوست، قاتلین پیرزن، و مرد کوچک، سرزمین اژدها. که از فیلم‌های کمدی او هستن اما نقشش در فیلم مرثیه برای یک رؤیا یه نقش دراماتیک بود. همچنین، مارلون در سال ۲۰۰۹ در فیلم جی.آی.جو: ظهور کبرا نقش‌آفرینی کرد.

همون طور که می‌دونین ال‌جی Velvet یه تلفن هوشمند شیک، براق و خیره‌کننده‌ست. در ویدیویی که در انتهای مطلب اومده می‌تونین ببینین گوشی مورد علاقه‌ مارلون وینز چیه و چه رنگی؟

مارلون با ال‌جی Velvet هیچ لحظه‌ای رو از دست نمیده و می‌تونه از همه‌شون عکس بگیره. صفحه نمایش 6.8 اینچ OLED از نظرش یک صفحه کاملا مسطحه اما نه روی دیوار. 

اون عاشق قابلیت Time Lapse Control دوربین ال‌جی Velvet هست که میتونه باهاش همه ژست‌هاش رو ضبط کنه؛ حتی اگه عضلاتش دچار اسپاسم بشه.

این محصول فوق‌العاده زیبا به صفحه نمایش اولد “۶٫۸ FullVision مجهزi و با برخورداری از موتور صدای سه‌بعدی (LG 3D Sound Engine) و اسپیکر استریو می‌تونه شما رو از نظر کیفیت صدا شگفت‌زده کنه.

ال‌جی Velvet دوربین سه‌گانه: ۴۸ مگاپیکسلی، اولترا واید و تشخیص عمق داره، مقاوم در برابر آب، گرد و خاک و ضربه ست و باتری قدرتمندش از قابلیت شارژ سریع و شارژ بی‌سیم بهره می‌بره.

باتری قدرتمند ۴۳۰۰ میلی‌آمپر مصرف یک روز کامل شما رو تامین می‌کنه. همچنین قابلیت شارژ فوق سریع، گوشی شما رو از ۰ تا ۱۰۰ درصد بسیار سریعتر از قبل شارژ می‌کنه. شارژ وایرلس هم شما رو از دست کابل‌های در هم ریخته و کوتاه خلاص می‌کنه.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید