۰۴ دی ۱۳۹۹

مشارکت ال‌جی و MAGNA برای توسعه بازار برقی کردن سیستم نیرو محرکه خودروها

این مشارکت نقاط قوت دو بازیکن اصلی را در سیستم انتقال قدرت برق ترکیب می‌کند و فضایی برای سرعت بخشیدن به زمان عرضه در بازار و استفاده از ظهور برق‌رسانی ایجاد می‌کند.

دو شرکت ال‌جی الکترونیکس و مگنا اینترنشنال (Magna International Inc) از یک سرمایه‌گذاری مشترک برای تولید موتورهای الکترونیکی، اینورترها و شارژهای آن‌بورد روی مدار برای برخی از خودروسازان و سیستم‌های مربوط به درایو الکترونیکی خبر دادند تا از روند رو به رشد جهانی به سمت برقی کردن خودرو پشتیبانی کنند.

این شرکت جدید که به طور موقت LG Magna e-Powertrain نامیده می‌شود، قدرت مگنا در سیستم‌های انتقال قدرت الکتریکی و ساخت خودروهای کلاس جهانی را با تخصص ال‌جی در زمینه توسعه قطعات موتورهای الکتریکی و اینورترها پیوند می‌دهد و رشد هر دو شریک را در بازار سیستم نیرو محرکه خودروی برقی تسریع می‌کند.

بر اساس این مشارکت، هر دو شرکت با استفاده از فناوری‌های موجود، توانایی‌های مهندسی و ردپاهای جهانی، به ارائه سیستم نیروی محرکه الکتریکی خود ادامه دهند. پیش‌بینی می‌شود بازار موتورهای برقی، اینورترها و سیستم‌های محرکه الکتریکی از اکنون تا سال 2030 رشد چشمگیری داشته باشد و مشارکت دو شرکت باعث شود این بازار جهانی که رشد سریع دارد با مجموعه‌ای در کلاس جهانی هدف قرار داده شود.

ال‌جی تجربه ای در زمینه تولید اجزای وسایل نقلیه الکتریکی به ویژه برای شورولت بولت EV و جگوار I-PACE ایجاد کرده است. ال‌جی به شتابدهی زمان عرضه مگنا در بازار و مقیاس تولید برای قطعات الکتریکی کمک می‌کند؛ در حالی که یکپارچه‌سازی نرم‌افزار و سیستم‌ها از توانمندی‌هایی به شمار می‌روند که مگنا در این مشارکت به وجود می‌آورد. این مشارکت به مشتریان امکان می‌دهد مجموعه‌ای از قطعات قابل اطمینان از طریق ادغام کل سیستم انتقال قدرت الکتریکی انتخاب کنند.

Ground roads and the city skyline of Chongqing; Shutterstock ID 561479467; Purchase Order: -; Producer Name: -

سوآمی کوتاگیری، رئیس شرکت مگنا و مدیرعامل جدید شرکت، گفت: «این مشارکت کاملاً منطبق با استراتژی ما در خط مقدم برقی کردن خودرو و حمایت از خودروسازانی است که دارای نمونه کارهای متنوع و در سطح جهانی هستند. ما با ترکیب نقاط قوت خود انتظار داریم به منظور دستیابی به اهداف بیشتر، به بهره‌وری سرمایه‌گذاری و سرعت در بازار از طریق هم‌افزایی برسیم. در حالی که همچنان به سرمایه‌گذاری در شتابدهی بازار پیشرانه الکتریکی ادامه می‌دهیم.»

دکتر کیم جین یونگ، رئیس بخش قطعات خودروی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «تولیدکنندگان برای حفظ موقعیت‌های پیشگامی در صنعت برقی کردن خودرو نیاز به نوآورانه بودن دارند و از طریق این مشارکت، ال‌جی وارد مرحله جدیدی در تجارت اجزای خودروی خود می‌شود که این یک فرصت رشد با پتانسیل بسیار زیاد محسوب می‌شود. ما معتقدیم ترکیب قدرت داخلی ما و تجربه و سابقه گسترده مگنا، فضای پیشرانه خودروهای برقی را سریعتر از اینکه به تنهایی پیش برویم، دگرگون خواهد کرد.»

این مشارکت شامل بیش از یکهزار نفر کارمند مستقر در دفاتر ال‌جی در ایالات متحده، کره جنوبی و چین خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود این معامله در جولای سال 2021 بسته شود و شرایطی از جمله اخذ تأیید سهامدار ال‌جی و کلیه مصوبات نظارتی لازم را شامل شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید