۰۸ دی ۱۳۹۹

یخچال‌های جدید ال‌جی InstaView و کسب جایزه نوآوری در بهداشت در نمایشگاه CES 2021

یخچال و فریزر InstaView Door-in-Door ال‌جی با فناوری UVnano، بهداشت بهتر، سبک بی‌عیب و نقص و فناوری‌های اثبات شده مواد غذایی تازه را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، ماه آینده در اولین نمایشگاه مجازی CES، از یخچال‌های جدید InstaView Door-in-Door  با ویژگی‌های به‌روز شده و نوآوری‌های طراحی برای راحتی بیشتر کاربر رونمایی خواهد کرد. این یخچال شیک از یک پنل شیشه‌ای بزرگتر برای سیستم InstaView Door-in-Door خود بهره می‌برد و فناوری UVnano در آب‌ریز برای بهداشت بیشتر ارائه می‌شود. علاوه بر این، تشخیص صدای InstaView راحتی کاربر بدون دخالت دست را در آشپزخانه به سطح کاملاً جدیدی می‌رساند.

InstaView-Ref-Lifestyle-05یخچال فریزر ال‌جی InstaView، که در سال 2021 مورد علاقه بیشتر مصرف‌کنندگان در سراسر جهان قرار گرفته است، فضای داخلی یخچال را با دو ضربه سریع روی شیشه شفاف روشن می‌کند در حالی که Door-in-Door با فراهم کردن فضای مناسب برای دستیابی به آیتم‌هایی که اغلب به آنها دسترسی دارید باعث کاهش هدررفت هوای سرد داخلی می‌شود. طراحی جدید 2021 با یک پنل صفحه شیشه‌ای در قسمت درب یخچال و فریزر  تکمیل کننده طراحی یکپارچه یخچال و فریزر InstaView Door-in-Door با بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ و زیبایی باشکوه است. و از آنجا که پنجره اینستاویو 23 درصد بزرگتر از مدل‌های قبلی است، دیدن آنچه در داخل یخچال است آسان‌تر از همیشه خواهد بود.

InstaView-Ref-Lifestyle-06_revisedیخچال‌های جدید InstaView ال جی، اکنون، از فناوری UVnano ال‌جی برخوردارند و از قدرت نور برای حفظ و نگه داشتن آب‌ریز بهداشتی و عاری از میکروب، بهره می‌برند. فناوری UVnano برای اولین بار در سال 2017 در با کیفیت‌ترین دستگاه‌های آب‌سردکن معرفی شد و هر ساعت یکبار کار می‌کند تا 99.99 درصد باکتری‌های موجود در شیر آب‌سردکن را از بین ببرد. همچنین، کاربران برای آرامش خاطر بیشتر، می‌توانند ویژگی UVnano را با فشار دادن یک دکمه فعال کنند.

InstaView-Ref-UVnano-03یخچال LG InstaView مجهز به فناوری تشخیص صدا درجوایز نوآوری CES 2021 موفق شده برنده عنوان بهترین نوآوری شود. این فناوری باعث می‌شود زمان مصرفی در آشپزخانه پربارتر و راحت‌تر سپری شود. خریداران دیگر مجبور نخواهند بود وقتی می‌توانند با صدای خودشان بگویند “در یخچال را باز کن”، با دست‌های پر از مواد غذایی درب یخچال را به سختی باز کنند. فناوری صوتی تعاملی ال‌جی امکان درخواست برنامه امروز از یخچال را ممکن می‌سازد یا وضعیت یخ و آب‌سردکن را بررسی می‌کند. صاحبخانه با کمک سرویس Amazon Dash Replenishment می‌تواند مواد مصرفی مانند فیلترهای آب یدکی را با لینک دادن حساب آمازون خود با برنامه LG ThinQ به طور خودکار سفارش دهد.

InstaView-Ref-Product-01-e1609113124358

هر محصول جدید اینستاویو در این مجموعه از سیستم‌های ثابت‌شده ال‌جی برای تازه‌تر ماندن مواد غذایی نظیر LINEARCooling و +DoorCooling برخوردار است. قابلیت LINEARCooling نوسانات دما که عامل اصلی فاسد شدن مواد غذایی است را به حداقل می‌رساند. قابلیت +DoorCooling نیز  کل محفظه یخچال را با توزیع جریان هوای قوی از دریچه، که به روش استراتژیک در جایگاه خود تعبیه شده است، به طور یکنواخت خنک می‌کند.

یخ‌ساز Craft Ice ال‌جی، که اولین بار در یخچال‌های InstaView French-Door سال گذشته رونمایی شد، اکنون در سال 2021 به یخچال‌های سایدبای‌ساید اینستاویو می‌آید. گلوله‌های یخ دو اینچی (با قطر 5 سانتی‌متر)، که ذوب آهسته‌ای دارند و توسط سیستم LG Craft Ice تولید شده‌اند، نوشیدنی‌ها را در عین حفظ ظاهر عالی به مدت طولانی‌تر خنک نگه می‌دارند.

InstaView-Ref-Product-02-scaledلیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت:  «محبوبیت لوازم خانگی ال‌جی در این سال دشوار برای ما کاملاً تعجب‌آور بود. ما از افزایش علاقه مصرف‌کنندگان بهره بردیم و مرزهای نوآوری لوازم خانگی را برای ارائه محصولات جذاب در سال 2021 فراتر بردیم.»

 مجموعه محصولات یخچال و فریزر اینستاویو ال‌جی 2021 از 11 ژانویه در در غرفه ال‌جی واقع در نمایشگاه مجازی CES 2021  نمایش داده می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید