۱۵ دی ۱۳۹۹

لوازم خانگی طراح ال‌جی در نمایشگاه مجازی CES 2021

تنوع رنگ و مواد متناسب با سلیقه‌های مختلف با هر فضای داخلی خانه یکپارچه ترکیب می‌شود.

لوازم خانگی مفهومی ال‌جی (Furniture Concept Appliances) اولین عرضه پیش‌بینی شده جهانی خود را در نمایشگاه CES 2021 با تجربه تعاملی‌شان به نمایش می‌گذارند. این تجربه به شما امکان می‌دهد یک فضای زندگی مجازی با لوازم خانگی خاصی طراحی کنند که می‌تواند به دلخواه آنها سفارشی شود. محصولات جدید از این شرکتِ لوازم خانگیِ پیشرو در جهان مرز بین پیشرفته‌ترین لوازم خانگی شاهکار و اثاثیه منزل طراحی‌شده را از بین می‌برد. یخچال InstaView Door-in-Door، یخچال و فریزر دوقلو، مایکروویو، ماشین ظرفشویی، دستگاه تصفیه آب، ماشین لباسشویی واش‌تاور و دستگاه مراقبت از لباس استایلر ال‌جی در این مجموعه گنجانده شده است.

LG-Furniture-Concept-Appliances-at-CES-2021-02

توانایی این محصولات در یکپارچه‌سازی بدون دردسر در هر محیط با تنوع مواد لوکس و رنگ‌های مدرن و کم اهمیتی که می‌توان آنها را برای سفارش ترکیب و سازگار کرد افزایش می‌یابد. مجموعه لوازم خانگی مفهومی ال‌جی ترکیبات متفاوتی از مواد و رنگ را برای انتخاب ارائه می‌دهد تا مشتریان بتوانند هر کالایی را متناسب با سلیقه شخصی و دکوراسیون هر اتاق در خانه خود تنظیم کنند.

LG-Furniture-Concept-Appliances-at-CES-2021-03

ظاهر پریمیوم شیک و درجه یک لوازم خانگی مفهومی بیشتر با استفاده از پوششهای مختلف از جمله فولاد ضد زنگ، شیشه، فلز و FENIX به دست می‌آید. فنیکس، این ماده ابتکاری با فناوری پوشش پیشرفته، توسط صنایع آرپا در ایتالیا طراحی شده است و یک ماده مات، مقاوم در برابر اثر انگشت و با لمس خوشایند به شمار می‌رود که دوام بسیار خوبی نیز دارد و ظاهر مدرن و متمایز آن در قاب زمان نمی‌گنجد.

ال‌جی از طریق تجربه ابتکاری ارائه‌شده در نمایشگاه مجازی CES 2021، فرصتی برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند تا از قابلیت‌های متنوع قابل توجه مجموعه به صورت آنلاین استفاده کنند. مهمانان می‌توانند فضای داخلی رویایی خود را طراحی کرده و آن را با لوازم خانگی مفهومی مبلمان ال‌جی در رنگ‌ها و لعاب‌های انتخابی مورد علاقه خود پر کنند.

LG-Furniture-Concept-Appliances-at-CES-2021-04

لیو جائه چول، رئیس شرکت لوازم خانگی و راهکارهای تهویه مطبوع هوای ال جی الکترونیکس، گفت: «لوازم خانگی مفهومی ال‌جی محصولات چند منظوره‌ای هستند که بهترین شکل و عملکرد را دارند. ما این مجموعه را، که ادغام شیکی از مبلمان و لوازم خانگی با کارایی بالا است، ایجاد کردیم تا راهگشای خانه‌ای یکدست‌تر با فضایی یکپارچه‌تر باشیم.»

شما می‌توانید از 11 ژانویه به غرفه مجازی ال‌جی در نمایشگاه‌ CES 2021 سر بزنید و لوازم خانگی مفهومی ال‌جی را در یک فضای زندگی مجازی تجربه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید