۰۸ دی ۱۳۹۹

بهترین تلفن هوشمند برای شما: ال‌جی WING

با درک اینکه طراحی خسته‌کننده و کسالت‌آور موبایل می‌تواند یک تجربه موبایلی خسته و کسالت‌آور ایجاد کند، ال‌جی تلاش کرد تا قابلیت استفاده جدیدی را کشف کند؛ مسیری که منجر به تولید LG WING شد.

در مطلب گذشته، خواندیم که هنگام انتخاب یک تلفن هوشمند جدید برای شما، عوامل زیاد در تصمیم نهایی شما دخیل هستند.

طبق نظرسنجی‌های انجام شده قیمت، طراحی و امکانات از مهم‌ترین و رایج‌ترین عوامل در انتخاب تلفن هوشمند هستند. اما با وجود این همه دلایل بسیار زیاد در انتخاب تلفن‌های همراهی که امروزه در بازار در دسترس هستند، دقیقا چه چیزی انتخاب نهایی شما را رقم می‌زند؟

محصولات جدید ال‌جی متناسب با هر سلیقه‌، طراحی ظاهری، امکانات و هر معیار انتخابی سازگار هستند و ارزش متفاوت و تجربه کاربری منحصربه‌فردی را برای شما مشتریان به ارمغان می‌آورند.

LG-WING
یک نمونه از این محصولات تلفن هوشمند ال‌جی وینگ (LG WING) است که قرار است به زودی وارد بازار ایران شود.

تلفن هوشمند LG WING با شکل منحصر به فرد و چرخان خود، تجربه تلفن همراه را به روش‌های کاملاً تازه‌ای جدید و متفاوت می‌کند. این تفاوت فقط برای کسانی است که مانند ال‌جی در تلاش برای دیدن چیزهای متفاوت ترسی ندارند.

صفحه اصلی ال‌جی WING با چرخش 90 درجه نمایشگر ثانویه در زیر خود را نشان می‌دهد و امکان ایجاد و مصرف محتوای جدید را در حالت چرخان فراهم می‌کند. مشاهده فیلم بسیار جذاب‌تر از قبل است زیرا هیچ مانعی برای عملکرد روی صفحه وجود ندارد. دلیل این امر این است که هرگونه هشدار و اعلان در صفحه دوم کوچکتر ظاهر می‌شود. همچنین، نمایشگر دوم می‌تواند به عنوان کنترل‌کننده رسانه یا گرفتن مناسب در دست استفاده شود.

LG-WING-0در ال‌جی WING، فیلمبرداری در حالت چرخان بهتر از محصولات دیگر است. دوربین قابل توجه Gimbal Motion در LG WING ضبط فیلم‌های صاف و بدون تکان هنگام حرکت را آسان می‌کند. در حالی که صفحه دوم نقش یک جوی استیک با انگشت شست را ایفا می‌کند تا زوایای دوربین را به صورت دیجیتالی تغییر دهد. ضبط دوگانه به کاربران امکان می‌دهد تا به طور همزمان با دوربین‌های جلو و عقب فیلم‌برداری کنند. پیکربندی صفحه نمایش دوتایی چرخان در این تلفن هوشمند ویرایش راحت‌تر را نیز امکان پذیر می‌کند. با LG WING، امکانات خلاقانه و سرگرم کننده عملاً بی‌پایان هستند.

 به شما توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: بهترین تلفن هوشمند برای شما ؛ ال‌ جی Velvet

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید