۲۹ بهمن ۱۳۹۹

آغاز عرضه جهانی مجموعه تلویزیون‌های 2021  ال‌جی با صدرنشینی تلویزیون‌های بی‌رقیب OLED

این مجموعه جدید تلویزیون‌های ال‌جی با تجربه مشاهده خیره‌کننده و شگفت‌انگیز شامل تلویزیون‌های جدید QNED Mini LED و تلویزیون‌های NanoCell به‌روزشده می‌شوند.

ال‌جی الکترونیکس آغاز عرضه جهانی تلویزیون‌های 2021 را اعلام کرد. این مجموعه به مشتریان قدرت انتخاب بیشتری نسبت به قبل می‌دهد زیرا سری جدید از تلویزیون‌های ال‌جی شامل تلویزیون‌های OLED، QNED Mini LED و NanoCell می‌شود. مجموعه جامع ال‌جی تجربه سرگرمی خانگی استثنایی و بی‌نظیری را میسر می‌کند که شامل گستره وسیعی از ابعاد نمایشگر از 43 اینچ تا مدل‌های جدید 83 اینچ و 88 اینچ خارق‌العاده و مسحورکننده در بازار می‌شود. بنابراین، در این مجموعه، یک تلویزیون عالی ال‌جی در هر ابعادی و متناسب با هر نیازی می‌توان پیدا کرد.

LG-OLED-Lineup

تلویزیون‌های OLED ال‌جی در سال 2021 (شامل سری Z1، G1، C1، B1، A1) از پنل خودنوردهی برخوردارند که کیفیت تصویر فوق‌العاده شفاف و واقعی و حرکات بسیار طبیعی و روان دارد و همین طور با طراحی باریک و شیکش مکملی برای هر نوع دکوراسیون محسوب می‌شود. تمامی مدل‌های سری G1 از فناوری جدید OLED evo برخوردارند؛ گامی جدید در مسیر تحول تلویزیون‌های OLED که روشنایی بهتری را برای نمایش تصاویر روشن‌تر با وضوح، جزییات و واقع‌گرایی شگفت‌انگیز ارائه می‌دهد.

مجموعه جدیدی که به تلویزیون‌های سری 2021 ال‌جی اضافه شده است تلویزیون‌های جدید QNED Mini LED هستند که کیفیت تصویر تلویزیون LCD را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهند. این تلویزیون‌ها در کیفیت‌های 8K (مدل‌های QNED99 و QNED95)  و 4K (مدل‌های QNED90 و QNED85) و گزینه‌های 4K دیگر ارائه می‌شوند و از فناوری نانوسل نقطه کوانتوم ال‌جی (Quantum Dot NanoCell) و نور پس‌زمینه Mini LED بهره می‌برند تا بتوانند مشکی عمیق‌تر، وضوح بیشتر، رنگ‌های دقیق‌تر و کنتراست بالاتری نسبت به تلویزیون‌های LCD متداول به نمایش بگذارند.

LG-QNED-Lineup-scaled

در مجموعه جدید تلویزیون‌های 2021  ال‌جی، تلویزیون‌های جدید نانوسل 8K و 4K به چشم می‌خورد که گزینه‌های بیشتری در انواع سری 8K (مدل NANO99 و NANO95) و سری 4K (مدل NANO90، NANO85، NANO80، NANO77، NANO75) وجود دارد که از بین آنها می‌توان انتخاب کرد. همه این تلویزیون‌ها از فناوری نمایشگر نانوسل برخوردارند که حاوی ذرات نانو که ناخالصی‌های رنگ را فیلتر می‌کند هستند؛ نتیجه این فناوری تصاویری زنده است که بیننده را عمیق‌تر در فیلم‌ها، رخدادهای ورزشی و نمایش‌های مورد علاقه‌اش فرو می‌برد.

تمام تلویزیون‌های پریمیوم 2021 ال‌جی، علاوه بر کیفیت تصویر عالی، از تجربیات سرگرمی خانگی غوطه‌ورکننده‌ای نیز بهره می‌برند که با جدیدترین فرمت‌ها و استاندارد‌های محتوا و همین طور امکانات و قابلیت‌های بسیار جدیدی سازگاری دارد. این قابلیت‌ها که ارزش متفاوتی را خلق می‌کنند شامل Dolby Vision IQ، Dolby Atmos، HDR10 PRO و Filmmaker Mode می‌شوند که امسال به جدیدترین تلویزیون‌ها افزوده شده و باعث می‌شود فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی و مستندها را زنده و طبیعی با کیفیت تصویر و صدای عالی تماشا کنید.

LG-NanoCell-NANO95

هر کدام از مدل‌های تلویزیون‌های ال‌جی در سال 2021 از HDMI 2.1 پیشرفته و کانال بازگشت صدای پیشرفته یا eARC برخوردارند که فرایند اتصال تلویزیون به سیستم صوتی را ساده می‌کند و در عین حال نیز کیفیت صدا را بهبود می‌بخشد. این تلویزیون‌ها از فناوری ALLM یا حالت زمان تاخیر اندک بهره می‌برند؛ قابلیتی که تجربه بازی و مشاهده را بدون کندی و لگ فراهم می‌کند. تلویزیون‌های منتخب ال‌جی از انواع دیگری از امکانات HDMI 2.1 نیز پشتیبانی می‌کنند.

در بیشتر تلویزیون‌های 2021 ال‌جی که امسال وارد بازارهای جهان می‌شوند، جدیدترین پردازنده هوشمند ال‌جی یا α (Alpha) 9 Gen 4 AI نیز به چشم می‌خورد. این پردازنده از یادگیری عمیق بهبودیافته‌تری بهره می‌برد که عملکرد را به سطح بالاتری ارتقا داده تا محتوا با هر کیفیتی را بسیار واضح و با جزییات بیشتر در صفحه نمایش باکیفیت تلویزیون‌های جدید ال‌جی به نمایش بگذارند.

تجربه کاربری که جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی ارائه می‌دهند اکنون به لطف وجود webOS 6.0 که جدیدترین نسخه از پلت‌فرم تلویزیون هوشمند شرکت ال‌جی است بسیار راحت‌تر از قبل می‌شود.

تلویزیون‌های منتخب ال‌جی در سری، مدل و ابعاد گوناگون در سه ماهه اول امسال عرضه خود را شروع خواهد کرد و سپس، در طول سال نیز در تاریخ‌های مختلف به صورت بومی در کشورهای جهان در دسترس قرار می‌گیرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید