۲۶ بهمن ۱۳۹۹

تلویزیون OLED Cinema ال‌جی در نمایشگاه CES 2021

به سینمای ال‌جی (LG OLED Cinema TV) که خودش نور تولید می‌کند خوش آمدید!این سینمای ال‌جی یک فضای خصوصی است که مطمئن هستیم هر کسی که عاشق سینماست دوستش دارد و دلش می‌‌خواهد در خانه شخصی خود با پیکسل‌های غول پیکر 83 اینچی کاملاً روشن شده روبه‌رو شود.

در این سینمای بی‌نظیر ال‌جی، شما احساس نمی‌کنید که در حال تماشای یک فیلم هستید بلکه احساس می‌کنید بخشی از آن هستید!

پیکسل‌های سینمای OLED ال‌جی به خودی خود به صورت مجزا روشن می‌شوند و می‌توانند نسبت کنتراست بی‌نهایت ایجاد کنند؛ حتی ستاره‌های کوچک در جهان را نیز نشان می‌دهند.

تلویزیون OLED ال‌جی تصویر واضحی ایجاد کرده و با سیاهی مطلق و روشن‌ترین سفیدی کیفیت تصویر دقیق و شفافی را ​​فراهم می‌کند.

برای ایجاد یک تجربه سینمایی جذاب‌تر، هوش مصنوعی دالبی ویژن و دالبی اتمُس با هم ترکیب شدند تا سینمای کاملاً جذابی برای شما میسر کنند و شما اوج فیلم را همیشه با صدای آن به خاطر بسپارید.

این دو فناوری به صورت هوشمندانه رنگ‌های روشنایی و کنتراست را بر اساس ژانر محتوا و نور اطراف تنظیم می‌کند. مثلا دالبی اتمس صدای غوطه‌وری را ارائه می‌دهد و در واقع محیط اطراف شما را مطابق با یک سینمای کاملاً جذاب محول می‌کند.

همان طور که گفتیم، احساس اوج یک فیلم همیشه با صدای آن به یاد می‌ماند. صدای فراگیر 7.1.4 ال‌جی و فناوری صدای مریدین بهترین تجربه صدا را از قبل به شما ارائه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید