۰۷ بهمن ۱۳۹۹

ویدیو: ایربادز TONE Free ال‌جی در نمایشگاه CES 2021

دو هدفون جدید از سری LG TONE Free که ایربادهایی واقعا بی سیم هستند در دو مدل HBS-FN6 و HBS-FN4 در نمایشگاه CES 2021 به نمایش درآمدند.

حالا نوبت به معرفی ایربادز  LG TONE Free رسیده است. دو هدفون جدید از سری LG TONE Free که ایربادهایی واقعا بی سیم هستند در دو مدل HBS-FN6 و HBS-FN4 تجربه شنیداری استثنایی با صدای واقعی، زنده و طبیعی را به لطف وجود فناوری صدای مریدین (Meridian Audio) ارائه می دهند.

مدل HBS-FN6 ال جی اولین ایرباد ال جی در صنعت است که قاب UVnano (فرابنفش نانو) دارد و قادر است باکتری و میکروب های روی ایربادها را در هنگام شارژ کردن از بین ببرد. قاب شارژ باریک ال جی با از بین بردن ۹۹٫۹ درصدی باکتری ای.کولی (E. coli) و سارس (S. aureus) به وسیله ژل سیلیکونی گوش که ضدحساسیت و غیرسمی است و همچنین با کمک تور داخلی گوش کاربران را تمیزتر نگه می‌دارد.

این طراحی جدید کانالی روی گوش راحت تر و متناسب تر می‌نشیند و در دو رنگ مشکی شیک و مات و همین طور سفید مدرن و براق عرضه می‌شود.

ایربادهای جدید ال‌جی از فناوری بی نظیر HSP یا Headphone Spatial Processing (پردازش فضایی هدفون) برخوردارند که توسط شرکت مریدین، از شرکای قدیمی ال جی در زمینه صدا، طراحی و ساخته شده و صدایی عالی با قدرت پردازش سیگنال دیجیتال ارائه می دهند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید