۲۶ اسفند ۱۳۹۹

مزایای نمایشگر دوم یا Dual Screen برای عکاسی

تلفن‌های هوشمند پیشرفته ال‌جی مثل ال‌جی ولوت (LG Velvet) که این روزها وارد بازار شده‌اند از نمایشگر دوم یا Dual Screen برخوردارند. آیا می‌دانید این نمایشگر دوم چطور کار می‌کند و چگونه می‌توانید با کمک آن بهترین عکس‌ها را بگیرید؟

نمایشگر دوم یک صفحه نمایش یا قاب جداگانه است که امکانات زیادی به تلفن‌های هوشمند ال‌جی می‌دهد و برای عکاسی نیز بسیار ایده‌آل است و می‌تواند راهکارهای خلاقانه و جالب زیادی در اختیار شما بگذارد. یکی از این حالت‌ها عکاسی در حالت آینه‌ای یا Dual Mirror Mode است که به شما امکان می‌دهد از زاویه‌های خاصی که در حالت عادی دشوار است عکس بگیرید. یا می‌توان از نمایشگر دوم به عنوان منظره‌یاب استفاده کرد؛ مثلا در کنسرت‌ها با بالا بردن دوربین برای ضبط و مشاهده بهتر وقایع. علاوه بر این، از نمایشگر دوم برای عکاسی سلفی هم می‌توان بهره  برد و نتیجه نهایی را قبل از عکاسی در زاویه دید نمایشگر دوم یا Dual Screen مشاهده کرد.

حتی می‌توانید با نمایشگر ثانویه دوآل اسکرین، برنامه عکاسی را نبندید و  درر نمایشگر دیگر تصاویری که گرفته‌اید را مرور یا ویرایش کنید و فیلترهای مختلف را روی آنها اعمال نمایید. یا حتی وقتی می‌خواهید عکس سلفی با فیگورها و پوزهای جورواجور در یک مکان خاص بگیرید، فورا پس از هر عکس، نتیجه را در صفحه نمایش دیگر در ابعاد بزرگ‌تر ببینید. بنابراین، اگر از نتیجه عکاسی رضایت داشتید می‌توانید عکاسی را در صورت دلخواه متوقف کنید. اما در حالت عادی، شاید مجبور بودید، تعداد زیادی عکس بگیرید و بعدا برای پیدا کردن عکسی که بهتر است در بین آنها جست و جو کنید. با نمایشگر دوم در زمان خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

157356647_1766470046847240_6417951406821629713_n

همان طور که گفته شد، تلفن هوشمند ال‌جی ولوت با LG Dual Screen جدید ال‌جی کاملاً سازگار است که البته باید جداگانه تهیه شود. هر دو بخش LG Dual Screen  و LG VELVET قابلیت استفاده از قلم‌های stylus سازگار با این گوشی را دارند.

با نمایشگر دوم ال‌جی، سرگرمی با تلفن را دو چندان کنید و کارهای بیشتری به جز عکاسی انجام دهید؛ مثلا از تلفن خود مانند کنسول بازی بهره ببرید، همزمان دو اپلیکیشن را اجرا کرده، برنامه‌های تلویزیون را هنگام چت‌کردن تماشا کنید، یا لباسی را که در فروشگاه می‌بینید بخرید.

برای آشنایی بیشتر با تلفن هوشمند ال‌جی ولوت پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:

معرفی امکانات و قابلیت‌های تلفن هوشمند LG Velvet و قیمت در بازار ایران

۲ نظر

حسن ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ پاسخ

من نمایشگر دوم گوشی ال جی ولوت رو میخواستم

ال جی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ پاسخ

سلام
به شعبه چارسو مراجعه کنید شاید داشته باشند

نظر دهید