۱۹ اسفند ۱۳۹۹

چطور با مایکروویو ال‌جی شیرینی عید بپزم؟

عید داره میادااا… حواستون به شیرینی هست؟ بهتون توصیه می‌کنیم شیرینی نخرید، شیرینی عید رو با دستای خودتون و با مایکروویوهای ال‌جی بپزید.

اگه هر سال عید که میشه نگران خرید شیرینی هستید، بهتره امسال این دغدغه رو به دلتون راه ندین؛ مخصوصا وقتی خودتون تو خونه می‌تونین شیرینی دلخواهتون رو خیلی راحت، سریع و مهم‌تر از همه سالم و بهداشتی با کمک همه اعضای خونه بپزین و کلی هم سرگرم بشین؛ مخصوصا با بچه‌ها!

حالا که قراره عید امسال خودتون دست به کار شین و شیرینی بپزین و کل خونواده از کدبانو بودن شما تعریف کنن، بهتره چند مدل شیرینی جورواجور طبخ کنین و سینی پذیرایی خودتون رو با انواع شیرینی‌های خوشمزه خونگی پر کنین. چون شیرینی‌های خونگی خیلی سالم‌تر از شیرینی‌های آماده است. از چه نظر؟ تصویر پایین گویای همه چیز هست!

6b9f3cef-1de1-4af4-8ca0-dc244b73cfa1-e1551779552942

نحوه پخت شیرینی و کیک با مایکروویو ال‌جی

حالا سؤال اینه که چجوری میشه با مایکروویو ال‌جی شیرینی و کیک بپزین؟

با ترکیب حالت ماکرو و کانوکشن combi در مایکروویو سولاردام ال‌جی می‌تونید بهترین و خوشمزه‌ترین شیرینی‌ها و غذاهای خمیری مانند پیراشکی، پیتزا، شیرینی، لازانیا، پیروک‌ها و نان رو بپزید.

حالت combi مخصوص پخت غذاهای خمیری است. این غذاها فقط مغزپخت نمی‌شوند بلکه همزمان با پخت، می‌توان غذا رو برشته کرد. اما یادتون باشه که زمانی که از این حالت استفاده می‌کنید، نباید از ظروف فلزی استفاده کنید. پخت غذا باید بدون درپوش و بر روی پایه کوتاه انجام شود.

برای اجرای این حالت فرمان زیر را انجام دهید:

  • کلید combi را روی co-5 قرار دهید.

نکته: یادتون باشه که در حالت کامبی ۴ و ۵ همیشه برای هر غذایی قدرت ۶۰۰ وات و درجه ۱۸۰ سانتی‌گراه.

نوش جان 😉

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید