۰۶ اسفند ۱۳۹۹

پرونده خانه‌ تکانی : بهترین جاروبرقی‌های ال‌جی برای خانه تکانی

امروزه جاروبرقی تنوع بسیار گسترده‌ای در بازار پیداکرده و تصمیم‌گیری برای خرید نوع مناسب، بسیار دشوار شده است.

لذا بهتر است هنگام انتخاب یک جاروبرقی، بر اساس مدل ساخت و نوع کارکرد ابتدا دامنه انتخاب را تا حد ممکن محدودتر کنیم، تا بتوانیم بهترین گزینه را خریداری کنیم.

۱- LG Cord Zero ThinQ A9 Kompressor+ with Clean Tower

‌ این مدل جدیدترین و پیشرفته‌ترین جاروی ال‌جی است که تاکنون رونمایی شده است. این محصول متشکل از یک جاروبرقی عصایی ارتقا یافته است که در نظافت سطوح مختلف عملکرد چشم‌گیری را به نمایش گذاشته و مهم‌تر از آن، در فرآیند تخلیه جاروبرقی دخالت کاربر و تماس وی با زباله‌ها را به حداقل رسانده است. پایه شارژ فوق‌العاده CleanTower هنگام اتصال به جاروبرقی، پیش از انجام شارژ، ابتدا کار تخلیه خودکار زباله‌دان را انجام داده و زباله‌ها را درون خود جای می‌دهد. هم‌زمان با این کار آن‌ها را با اشعه UV-C ضدعفونی کرده درون کیسه ۲.۵ لیتری خود می‌ریزد.

LG-CordZeroThinQ-R9_01-600x450

۲- LG CordZeroThinQ R9MASTER

این جاروبرقی یک ربات کوچک اما پرقدرت برای نظافت منزل است. علاوه بر موتور قدرتمند Smart Inverter Motor و تکنولوژی جریان هوای AEROSCIENCE ال‌جی که با ایجاد گردبادهای کوچک بهترین عملکرد نظافتی و مکش را ایجاد می‌کند، این دستگاه مجهز به سیستم فیلتراسیون قابل شستشو با فیلتر HEPA است. برخلاف جاروبرقی‌های رباتی معمول، این ربات از سری جاروی عالی Power Drive Nozzle همانند جاروهای معمولی و عصایی ال‌جی بهره می‌برد که بهترین عملکرد را در جمع‌آوری خاک و حذف موی حیوانات و گردوغبار از روی سطوح مختلف دارد. طراحی ویژه برس آن‌هم باعث شده تا مو و رشته‌های نخ فرش به دور آن نپیچند و نیاز به نظافت دوره‌ای برس برای جداسازی آن‌ها نخواهید داشت؛ و مهم‌تر از همه اینکه R9 به کمک دوربین و سنسور لیزری سه‌بعدی که در جلوی آن قرارگرفته، می‌تواند اطلاعات محیطی را پردازش کرده و بهترین مسیر و زمان نظافت را انتخاب کرده و بیاموزد که قرار است با چه موانعی درمسیر عملیات خود روبرو شود؛ و درنهایت با استفاده از اپلیکیشن ThinQ مصرف‌کننده می‌تواند این ربات متصل به شبکه خانگی را از راه دور کنترل کرده و مسیر حرکت آن در خانه را ببیند. این ربات هوشمند همچنین با تکنولوژی HomeGuard می‌تواند به‌عنوان یک محافظ عمل کرده و به‌محض احساس حرکت درون منزل، بلافاصله اخطاری با تصویر زنده به موبایل مشتری ارسال کند.

VK7320NHTG_D01_21817

۳- LG Kompressor Vacuum Cleaner VK7320NHTG

و درنهایت این مدل میان محصولات مرسوم صندوقی برای کسانی که از کار با لوله‌ تلسکوپی جاروبرقی لذت می‌برند بهترین انتخاب خواهد بود. این جاروبرقی به تکنولوژی Kompressor ال‌جی مجهز شده و زباله‌ها را در محفظه بدون کیسه خود تا سه برابر فشرده می‌سازد. همچنین هوای خروجی آن از فیلتر HEPA 13 عبور کرده و عاری از هر ذره بزرگ‌تر از ۰.۳ میکرون است. موتور قدرتمند ۲۰۰۰ واتی آن با گارانتی ۱۰ ساله ال‌جی نیز نوید قدرت مکش و عملکردی طولانی‌مدت را می‌دهد. سیستم فیلتراسیون این جاروبرقی شامل فیلتر ضد بو، فیلتر HEPA و فیلتر ضد باکتری است که حداکثر تمیزی را فراهم می‌آورند. سیستم Turbo Cyclone این جاروبرقی به شکل مؤثری گردوخاک و هوای تمیز را از یکدیگر جدا کرده و مکش قدرتمند و طولانی‌مدتی را نوید می‌دهد.

پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را هم بخوانید:

پرونده خانه تکانی: آماده بهار 1400 شویم یا نه؟!

پرونده خانه تکانی: تلویزیون را چطور تمیز کنیم؟!

پرونده خانه تکانی: چطور ملحفه، پتو، روتختی، کوسن و بالش‌ها را بشوییم؟

برای داشتن خانه‌ای تمیز‌تر، چه جاروبرقی بخریم؟

پرونده خانه تکانی: موبایل را چطور تمیز کنیم؟!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید