۰۳ اسفند ۱۳۹۹

پرونده خانه تکانی: موبایل را چطور تمیز کنیم؟!

می‌خواهید موبایلتان را تمیز و ضدعفونی کنید اما نمی‌دانید چطور؟ با وبلاگ ال‌جی همراه باشید تا اصول نظافت تلفن همراه خود را یاد بگیرید.

اسم خانه‌تکانی که می‌آید شاید نظافت شست‌وشوی در، دیوار، شیشه‌ها، فرش‌ها و کل لوازم منزل در ذهن شما تداعی شود اما فقط این است!

گاهی اوقات خیلی چیزهای کوچک اما بسیار مهم از قلم می‌افتند؛ چیزی مثل تلفن همراه شما که همیشه با خودتان همه جا می‌برید و آن را در جیب، کیف، روی میز، روی زمین یا هر سطح دیگری که مملو از میکروب است قرار می‌دهید. بنابراین، به شما توصیه می‌کنیم که در خانه‌تکانی امسال که با ویروس‌کشی و ضدعفونی لوازم همراه است، موبایل‌تکانی را هم در نظر بگیرید؛ حتی اگر همیشه در خانه هستید و اصلا بیرون نمی‌روید!

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: پرونده خانه تکانی: آماده بهار 1400 شویم یا نه؟!

نظافت تلفن همراه این روزها باید به صورت مرتب و چندین بار در روز انجام شود و نه عید به عید! زیرا همراهی است که همیشه همراهتان است و مدام با آن سر و کار دارید. بنابراین، ممکن است دست‌های شما آلوده به هر نوع ویروس و میکروبی باشد. به همین منظور، لازم است موبایل خود را روزی چند بار با دستمال مرطوب به مواد شوینده‌ای مانند صابون یا مواد ضدعفونی کننده تمیز کنید. فراموش نکنید که از اسپری کردن مستقیم مواد ضدعفونی کننده روی تلفن همراه خود جدا پرهیز نمایید.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: پرونده خانه تکانی: تلویزیون را چطور تمیز کنیم؟!

بهترین روش برای ضدعفونی کردن تلفن همراه

  1. قبل از شروع نظافت و ضدعفونی کردن موبایل، بهتر است موبایل را خاموش و قاب یا محافظ پنل آن را جدا کنید. شارژر و هندزفری هم باید جدا شود.
  2. برای نظافت تلفن همراه خود از دستمال مخصوص باید استفاده کنید؛ چیزی مثل همان‌هایی که مخصوص عینک و تلویزیون هستند و دستمال‌های میکروفیبر نامیده می‌شوند.
  3. البته، طبق آنچه در قبل به آن اشاره کردیم، برای ضدعفونی کردن موبایل باید دستمال مخصوص میکروفیبر را مرطوب به آب و صابون کنید و نمایشگر و پنل پشت و لنز دوربین را تمیز کنید. فراموش نکنید که هرگز از شوینده‌های قوی برای ضدعفونی موبایلتان استفاده نکنید زیرا ممکن است به نمایشگر و بدنه گوشی آسیب برساند.
  4. هنگام استفاده از محلول آب و الکل باید توجه داشته باشید که درصد الکل از 50 درصد بیشتر نباشد. اگر گوشی شما رتبه IP68 برای مقاومت در برابر آب دارد، توصیه می‌کنیم آن را در مقدار کمی آب فرو ببرید.
  5. پس از اتمام کار، شستن دست‌هایتان را فراموش نکنید. بعد از گرفتن رطوبت و تمیز و ضدعفونی کردن کامل، می‌توانید گوشی خود را روشن و از آن استفاده کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید