۲۶ فروردین ۱۴۰۰

کولرگازی DUAL COOL قدرتمند ال‌جی؛ ایده‌آل برای مناطق خیلی گرم

کولرگازی DUAL COOL قدرتمند ال‌جی می‌تواند به کمک موتور اینورتر مخصوص مناطق گرم، حتی در دمای ۶۵ درجه نیز کار کرده و خنک‌ترین هوای ممکن را در اختیار مصرف‌کننده قرار دهد.

ال‌جی همیشه اولویت خود را بر اساس برطرف کردن نیاز مشتری گذاشته است و همیشه بازخورد مخاطب را برای طراحی هر محصولی در نظر می‌گیرد. مثلا یکی از محصولات ال‌جی که مخصوص مناطق بسیار گرم مثل جنوب و شرق ایران طراحی شده است. کولرگازی DUAL COOL قدرتمند این شرکت می‌تواند با موتور اینورتر مخصوص مناطق گرم، حتی در دمای ۶۵ درجه نیز کار کرده و خنک‌ترین هوای ممکن را در اختیار مصرف‌کننده قرار دهد.

ال‌جی DUAL COOL اولین کولرگازی ال‌جی است که از کمپرسور اینورتر دوگانه (Dual Inverter Compressor) با راندمان انرژی بالا استفاده می‌کند و بدون کاهش سرمایش دستگاه، در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی می‌کند. کمپرسور اینورتر دوگانه ال‌جی توسط سازمان آزمایش معتبر جهانی TÜV Rheinland مورد تأیید قرار گرفته است.

_21_H_A_Social_Lifestyle_DUALC_p

ال‌جی DUAL COOL با این کمپرسور تا ۷۰ درصد برق کمتری مصرف می‌کند و تا ۴۰ درصد سرمایش سریع‌تری نسبت به دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای غیر اینورتر قدیمی ارائه می‌دهد. فناوری کمپرسور پیشرفته ال‌جی باعث می‌شود DUAL COOL با کمترین حد صدا کار کند که برای محیط‌های کوچک و آپارتمان‌ها ایده‌آل است. کمپرسور اینورتر دوگانه قابل اعتماد ال‌جی به‌عنوان یکی از بهترین‌های این صنعت، از ضمانتی ۱۰ ساله نیز برخوردار است.

ال‌جی DUAL COOL با طراحی باریک و دقیقش به شیوه‌ای ماهرانه بین شکل و عملکرد تعادل برقرار کرده و با هر دکوراسیون داخلی کاملاً هماهنگ است و در نهایت انعطاف‌پذیری در نصب را بیشتر می‌کند.

علاوه بر این محصول، دیگر لوازم‌خانگی ال‌جی نیز از فناوری موتور اینورتر استفاده کرده و بالاترین درجه مصرف انرژی را دریافت کرده‌اند. امری که نشان می‌دهد ال‌جی به تعهد خود برای تولید لوازم‌خانگی فوق پیشرفته و کم‌مصرف وفادار بوده و توانسته بیشترین کارایی را در قبال کمترین هزینه مصرفی در اختیار کاربران فهیم خود قرار دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید