۱۹ فروردین ۱۴۰۰

معرفی راه حل موثرتر و پایدارتر ال‌جی برای انرژی با NeON H

پنل‌های خورشیدی پیشرفته با سلول‌های نیمه برش‌خورده نوع N، تولید و دوام برقی را ارائه می‌دهند که پیشرو در صنعت است.

جدیدترین و پیشرفته‌ترین پنل خورشیدی ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، دارای سلول‌های نیمه برش‌خورده نوآورانه نوع N، خروجی بالایی را ارائه داده و با ضمانت 25 ساله پشتیبانی می‌شود. پنل خورشیدی ال‌جی NeON H برای کاربردهای مسکونی و تجاری بسیار ایده آل است زیرا بسته بندی انرژی بدون کربن و قابلیت اطمینان طولانی مدتی را ارائه می‌دهد که عملکرد پیشرفته‌تری را نسبت به مدل قبلی میسر می‌کند.

ال‌جی NeON H با داشتن اکثر صفحات خورشیدی موجود در بازار که امروزه از سلول‌های نوع مثبت بهره می‌برد، از سلول‌های پیچیده منفی نوع N با ضریب دما 33.- درصد در هر درجه سانتیگراد استفاده می‌کند. ساختار سلول دو طرفه سلول‌های نوع N نیز سلول‌ها را قادر می‌سازد تا نور خورشید را از دو طرف جلو و عقب جذب کنند. در نتیجه، پانل خروجی فوق العاده‌ای ایجاد می‌کند، از 120 سلول خود حداکثر 390 وات تولید می‌کند در حالی که به طور همزمان اتلاف انرژی را به حداقل می‌رساند. این محصول انرژی بسیار بادوام می‌تواند شرایط سخت آب و هوایی را تحمل کند و همچنین در برابر تخریب ناشی از نور (LID)، از دست دادن عملکرد به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید در ساعات اولیه پس از نصب مقاومت کند.

LG-NeON-H-01

ال‌جی اولین تولیدکننده جهان است که با استفاده از امکانات آزمایش خورشیدی داخلی دارای گواهینامه دو نهاد بزرگ بین‌المللی بازرسی و صدور گواهینامه UL– و TÜV Rheinland است. مطابق با معیارهای آزمایش استاندارد صنعت، پانل‌های NeON H ال‌جی حتی پس از 25 سال استفاده مداوم با 90.6 درصد عملکرد اصلی خود تضمین می‌شوند.

کوین کیم، معاون رئیس و رئیس واحد تجارت انرژی شرکت محصولات تجاری ال‌جی الکترونیکس، گفت: «صفحه جدید خورشیدی NeON H ما قابل اطمینان‌ترین و کارآمدترین راه حل انرژی تجدیدپذیر است که ال‌جی تاکنون ایجاد کرده است. ال‌جی یکی از چند تولیدکننده‌ای است که با اطمینان برای ارائه ضمانت یک قرن در مورد محصولات خورشیدی خود، همچنان به تعهد خود در ارائه محصولات کارآمد و پربازده ادامه می‌دهد.»

۱ نظر

مخمدشکاری ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ پاسخ

من ازشوما,متشکرم

نظر دهید