۱۷ فروردین ۱۴۰۰

ساندبارهای 2021 ال‌جی با امکانات صوتی عالی، هوش مصنوعی برتر و طراحی پایدار

ساندبارهای جدید ال‌جی با فناوری Dolby Atmos و DTS: X نه تنها عالی به نظر می‌رسند بلکه با توجه به محیط زیست طراحی شده‌اند.

ال‌جی الکترونیکس عرضه مدل‌های جدید از ساندبارهای 2021 خود را در سراسر جهان آغاز می‌کند. این ساندبارها تجربه صوتی پیشرفته، انعطاف‌پذیری بیشتر و کنترل راحت‌تر را همراه با ارائه طرح‌های پیشرفته و بسته‌بندی دوستدار محیط زیست میسر می‌کنند. مجموعه جدید محصولات صوتی ال‌جی با کیفیت بالا، قابلیت اتصال آسان، امکانات هوشمند و زیبایی شیک را با ظاهری مدرن ارائه می‌دهد؛ ویژگی‌هایی که برای تکمیل تلویزیون‌های خیره‌کننده ال‌جی طراحی شده و با هر دکوراسیونی به خوبی تطبیق پیدا می‌کنند.

ساندبارهای ال‌جی در سال جدید به کاربران امکان می‌دهد تا از ویژگی صدای مبتنی بر هوش مصنوعی پیشرفته یا AI Sound Pro تلویزیون ال‌جی استفاده کنند. صدا از تلویزیون از طریق ساندبار یا بلندگوی خطی به وسیله TV Sound Mode Share (اشتراک حالت صدای تلویزیون) پخش می‌شود و قدرت پردازش صوتی برتر AI Sound Pro را روی بلندگوهای توانمند ساندبار جدید ال‌جی ارائه می‌دهد. بلندگوهای خطی یا ساندبارهای ال‌جی اکنون همان حالت‌های صوتی جدیدترین تلویزیون‌های این شرکت را ارائه داده و به کاربران امکان می‌دهند با استفاده از ریموت کنترل تلویزیون به راحتی بین ساندبار و تلویزیون جابه‌جا شوند.

LG-Soundbar-Features-02-scaled

مجموعه 2021 ال‌جی با چندین دستیار صوتی از جمله Google Assistant ،Amazon Alexa و Siri سازگار است. حالا دیگر کنترل دستگاه‌ها و پخش موسیقی مورد علاقه شما از دستگاه و سرویس‌های سازگار از همیشه آسان‌تر خواهد بود. با پشتیبانی از Apple AirPlay 2، مشتریان می‌توانند موسیقی و سایر محتوای مورد علاقه خود را مستقیماً از طریق آیفون، آیپد یا مک خود به صورت آنلاین پخش کرده، کنترل کنند و به اشتراک بگذارند.

وقتی نوبت به عملکرد می‌رسد، ساندبارهای 2021 ال‌جی با داشتن بسیاری از مدل‌های جدید که شامل تنظیم صدای صوتی Meridian و فناوری Meridian هستند، تمام نقاط قوت نسل قبلی خود را به ارمغان می‌آورند و در حالت موسیقی برای ارائه یک تجربه شنیداری فوق‌العاده معتبر هستند. ویژگی جدید فناوری Meridian Horizon است که نتیجه همکاری طولانی مدت ال‌جی با شرکت Meridian Audio است. این نوآوری محتوای استریوی دو کانال را در صدایی همه جانبه و چند کاناله درهم می‌آمیزد تا بدون در نظر گرفتن وضعیت و مکان آنها در اتاق، تجربه شنیداری واقعی و غوطه‌ورکننده‌ای را برای مخاطبان فراهم کند.

LG-Soundbar-Features-01-scaled

تمام ساندبارهای 2021 ال جی از صدای Dolby Atmos و DTS: X برای ارائه صدای سه بعدی پویا پشتیبانی می‌کنند. مدل‌های جدید با سازگاری Dolby Vision از طریق انتقال 4K، سطح تصویر و کیفیت صدای مورد نیاز برای تماشای واقعی سینمای خانگی را تضمین می‌کنند. علاوه بر این، ساندبارهای ال‌جی کانال‌های عمودی جلو را با کانال‌های بی‌سیم عمودی پشت ترکیب می‌کنند تا کاربران را در صدایی زنده و بافت‌دار احاطه کند.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: ساندبارهای جدید ال جی با تجربه صدای عالی برای مشتریان بیشتر

بسیاری از مدل‌های جدید دارای گواهینامه Hi-Res Audio هستند و پخش بدون افت کیفیت را در 24 بیت/ 96 کیلوهرتز با تمام نشاط و ظرافت ضبط در استودیوی اصلی تضمین می‌کنند. راحتی بیشتر و قابلیت اتصال بهتر در سری ساندبارهای 2021 ال‌جی با پشتیبانی HDMI eARC تعبیه شده تا امکان بیت ریت بالاتر، محتوایی با وضوح بیشتر و صدای فشرده نشده Dolby Atmos فقط با یک کابل فراهم شود. در حالی که پخش USB و جریان بلوتوث روش‌های راحت‌تری را به کاربران ارائه می‌دهد تا در جدیدترین مدل‌ها از محتوای صوتی مورد علاقه خود لذت ببرید.

LG-Soundbar-SP9YA-scaled

ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی ال‌جی تجربه کاربر را بیشتر می‌کند. کالیبراسیون اتاق هوش مصنوعی یا AI Room Calibration با استفاده از فناوری آگاهی فضایی برای اندازه‌گیری ابعاد اتاق و سپس تنظیمات ساندبار، صدا را مطابق با مشخصات خاص فضا تنظیم می‌کند تا صدای مطلوب را در هر محیطی ارائه دهد. صدای مبتنی بر هوش مصنوعی پیشرفته یا AI Sound Pro از کنترل تطبیقی صدا ​​برای تنظیم خودکار دامنه فرکانس و گسترش میدان صدا بسته به نوع ژانر محتوایی که کاربر در حال تماشا است، مثلا اخبار، موسیقی یا سینما، استفاده می‌کند.

در حالی که اهمیت سرگرمی در منزل در عصر فاصله اجتماعی افزایش یافته، اما نگرانی برای محیط زیست و حمایت مصرف‌کننده از شرکت‌ها و محصولاتی که تعهد واقعی به پایداری را نشان می‌دهند نیز بیشتر شده است. جدیدترین ساندبارهای ال‌جی از فرآیندهای تولید تا مواد و بسته‌بندی استفاده شده، با تمرکز بر سلامت کره زمین طراحی شده‌اند.

ال‌جی در تلاش برای دستیابی به آینده‌ای پایدار، با رویکرد سازگار با محیط زیست در تولید محصول، بسته‌بندی و حمل ساندبارهای 2021 خود، اولین محصولات صوتی را در صنعت دارد که از گواهینامه محصول SGS Eco برخوردار هستند. ال‌جی در بسیاری از مدل‌های ساندبارهای خود از مواد بازیافتی مدل‌های قبلی استفاده کرده و در یکی از مدل‌ها پارچه جرسی ساخته شده از بطری‌های بازیافتی پلی‌اتیلن ترفتالات به کار رفته است. هر کدام از ساندبارهای SP7Y ال‌جی دارای گواهی استاندارد جهانی بازیافت و ادعای زیست محیطی UL تأیید شده هستند و تقریباً هفت بطری پلاستیکی کمتر محل‌های دفن زباله را اشغال می‌کند.

LG-Soundbar-SP7Y-scaled

ال‌جی برای کاهش بیشتر تأثیرات زیست محیطی و زباله‌ها، بسته‌بندی دوستانه‌تری را برای کل مجموعه ساندبارهای خود در نظر گرفت. بسته‌بندی با استفاده از خمیر قالب زده و بازیافت فوم و پلاستیک EPS بسیار کمتر، باعث اخذ گواهینامه محصولات زیست محیطی از Societe Generale de Surveillance (SGS)، ارائه دهنده محترم خدمات آزمایش، بازرسی و صدور گواهینامه مستقر در ژنو، سوئیس شده است.

ساندبارهای ال‌جی برای دریافت این عنوان افتخارآمیز از شرکت SGS حداقل تأثیرات زیست محیطی را دارند زیرا آلاینده‌های کمتری در هوا منتشر می‌کنند، حاوی مواد خطرناک کمی هستند و قابلیت بازیافت بالایی دارند. علاوه بر این، بسته بندی به شکل “L” طراحی شده تا تعداد بیشتری در کامیون‌های کمتری جای بگیرند. به این معنی که انتشار دی اکسید کربن پایین‌تر است و این اقدام یک قسمت مهم در دستیابی به پایداری محیط زیست به شمار می‌رود.

مدل‌های جدید ساندبارهای ال‌جی شامل SP11RA ،SP9YA ،SP8YA ،SP7Y و SPD7Y از همین ماه در بازارهای اصلی اروپا و آمریکای شمالی عرضه شده و مدل‌های بیشتر اواخر امسال وارد بازار می‌شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید