۲۴ فروردین ۱۴۰۰

ال‌جی، تغییرات کوچک، سیاره بزرگ

اساس زمینه رشد سریع اقتصاد رفتاری این است که تغییرات کوچک منجر به نتایج بزرگی می‌شود.

اساتید جان بشیرز و فرانچسکا جینا در نشریه Harvard Business Review، می‌نویسند: «تغییرات برای اجرا نیاز به زمان و تلاش زیادی ندارند. در واقع، تغییرات بسیار ساده می‌تواند مزایای قدرتمندی را برای افراد و سازمان‌ها ایجاد کند.»

ال‌جی برای تشویق مصرف‌کنندگان به ایجاد تغییرات کوچک برای دستیابی به یک هدف مشترک، یک کمپین آنلاین پایدار و متمرکز با عنوان CareForWhatYouWear# برگزار کرده که تاکنون مجموعا یکصد میلیون بازدید در کانال‌های یوتیوب ال‌جی در سراسر جهان از جمله انگلستان، فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، و غیره داشته است.

Big-Planet-01

این کمپین منعکس کننده فلسفه ESG ال‌جی و اهرم حضور جهانی این شرکت برای ارائه پیام امید و پایداری به مصرف‌کنندگان در سراسر جهان است. ویدئویی که این کمپین را معرفی می‌کند، تأثیر قابل توجه محیطی از مد یکبار مصرف و حجم رو به رشد لباس را که هر ساله پس از استفاده بسیار اندک دور ریخته می‌شود نشان می‌دهد؛ از این میزان 5.8 میلیون تن فقط در اروپاست.

Big-Planet-02

از همه مهمتر، این ویدئو نشان می‌دهد که چگونه مصرف‌کنندگان می‌توانند با مراقبت بهتر از لباس‌های مراقبت از خود، بازیافت لباس‌های قدیمی به جای دور انداختن آنها و انتقال وسایل بدون استفاده به دیگرانی که از آنها استفاده خواهند کرد، در بهبود اوضاع نقش داشته باشند.

Big-Planet-03

طیف وسیعی از محصولات مراقبت از لباس ال‌جی، از جمله ماشین لباسشویی، خشکشویی و استایلر، می‌تواند طول عمر لباس‌ها را بیشتر کند، آنها را تمیز کرده و با مراقبت دقیق اما ملایم، آسیب به پارچه را به حداقل می رساند. کمپین CareForWhatYouWouar# مصرف‌کنندگان را به پیوستن به پویش پایدار لباس دعوت می‌کند تا با دیگران به اشتراک گذارند چطور لباس‌های مورد علاقه خود را فصل به فصل تازه و عالی نگه می‌دارند.

Big-Planet-04-

ال‌جی، به عنوان بخشی از این کمپین، با NET-A-PORTER، فروشنده آنلاین مد لوکس، همکاری می‌کند تا یک سری لباس‌های شیک و دوستدار محیط زیست ارائه دهد. این مجموعه از مواد قابل شست‌وشو و بادوام در ماشین ساخته شده است و در خانه و بدون نیاز به مواد شیمیایی مضر برای تمیز کردن خشک به راحتی از آنها مراقبت می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید