۱۵ فروردین ۱۴۰۰

انقلاب ال‌جی در خانه هوشمند؛ همین جا، همین الان

این زندگی که ما می‌شناسیم شاید دیگر هرگز مثل سابق نباشد. سپری کردن وقت بیشتر در خانه مصرف‌کنندگان را بر آن داشته تا به دنبال اتخاذ روشی هوشمندانه‌تر برای زندگی باشند.

این تمایل رو به رشد برای محیط‌های یکپارچه، متصل، “کار و بازی” چیزی است که امروز آینده را سریعتر برای مصرف‌کنندگان به ارمغان می‌آورد. موسسه تحقیقاتی Fortune Business Insights پیش‌بینی می‌کند بازار خانه‌های هوشمند تا سال 2026 به 622.59 میلیارد دلار برسد؛ البته، اگر LG ThinQ هر چه در چنته دارد را به منصه ظهور برساند.

GMC-Revolution-01

چیزی که امروزه باعث کاهش دلهره‌آور بودن فناوری هوشمند شده این است که اکنون همه مردم یک گوشی هوشمند دارند و از طریق همین تلفن هوشمند، می‌توانند تمام جنبه‌های دستگاه متصل خود را از تختخواب، ماشین یا دفتر کار کنترل کنند. این واقعیت که برنامه LG ThinQ بیش از 30 میلیون بار دانلود شده است، می‌تواند گواه این باشد که مخاطبان به دلیل راحتی محصولات هوشمند تشنه آن هستند. اما در اینجا درباره کدام راحتی صحبت می کنیم؟

خب، کاربران برنامه LG ThinQ در ایالات متحده در یک مطالعه تحقیقاتی گفتند که بیشترین رضایت را از قابلیت کنترل از راه دور این برنامه دارند. اگرچه برخی از لوازم خانگی هوشمند مانند جاروبرقی‌های رباتیک قادر به انجام کارهایی برای شما هستند، اما هنوز یک ماشین لباسشویی وجود ندارد که بتواند لباس‌های کثیف را از زمین بلند کند یا یخچالی که خودش مواد غذایی را تهیه کند و در قفسه‌ها بچیند. اما فقط توانایی کنترل و نظارت بر اکوسیستم خانه از هر مکانی، ابعاد راحتی جدیدی را به همراه دارد.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: توسعه و ساده‌سازی مدیریت خانه هوشمند با تکامل اپلیکیشن LG THINQ برای زندگی بهتر

GMC-Revolution-02

برنامه LG ThinQ برای ارتباط یکپارچه با محصولات و خدمات مجهز به هوش مصنوعی این شرکت طراحی شده است و به کاربر امکان دید کامل و دسترسی به تمام لوازم خانگی سازگار در خانه یا در حال حرکت را می‌دهد. یکی از کاربران کره‌ای LG ThinQ را راهکاری بی نظیر برای کارهای معمول لباسشویی خود دانست. وی گفت: «من می‌توانم ماشین لباسشویی را با نظارت و کنترل از راه دور تنظیم کنم تا طبق برنامه من تمام شود، این بدان معناست که من همیشه آزاد هستم که بلافاصله لباسشویی را بیرون آورم. دیگر لازم نیست نگران لباس‌های بدبو و چروکیده باشم.»

GMC-Revolution-03

سرویس‌های Proactive Customer Care یا PCC و عیب‌یابی هوشمند یا Smart Diagnosis تجربه کاربری را گسترش می‌دهند؛ یعنی روش‌های اصلی دیگری که نشان می‌دهد ThinQ زندگی مشتریان را آسان‌تر کرده است. برنامه ThinQ پس از تشخیص خود از بین دستگاه‌های متصل به سیستم، به کاربران هشدار می‌دهد و پیشنهادات و نکاتی مفید برای حفظ اوج عملکرد محصولات خود مانند تغییر فیلتر در زمان‌های مناسب، به آنها انتقال می‌دهد. یکی از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی گفت: «عالی است که برنامه ThinQ در دسترس باشد تا به من یادآوری کند چه وقت زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه هوا است.» سرویس‌های PCC و Smart Diagnosis به جای تماس و ساعت‌ها (یا روزها) انتظار برای مراجعه تکنسین خدمات‌، به کاربران کمک می‌کنند تا مشکلات را خودشان شناسایی و حل کنند. یکی از کاربران ThinQ خاطرنشان کرد: «به لطف ویژگی PCC، من می‌توانم هشدارها را در لوازم والدینم دریافت کنم تا بتوانم همه کارهای تعمیر و نگهداری آنها را انجام دهم.»

GMC-Revolution-04

راهکارهای خانه هوشمند ال‌جی فراتر از ارزش افزوده هستند و ویژگی‌های سازگار با محیط زیست را برای مطابقت با اولویت‌های مصرف‌کنندگان آگاه از محیط زیست ارائه می‌دهند. در واقع، براساس این نظرسنجی، قابلیت‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی یکی از مهمترین محرک‌های مصرف‌کنندگان آمریکایی است که از دستگاه های معمولی به محصولات خانه‌های هوشمند روی می‌آورند.

داشبورد نظارت بر انرژی در برنامه LG ThinQ که اطلاعات استفاده ماهانه را نشان می‌دهد، برای هر دستگاه در دسترس است تا کاربران بتوانند با اصلاح رفتار خود، ببینند که در کجا ممکن است بتوانند در مصرف انرژی صرفه جویی کنند. یک مدافع محیط زیست که در این تحقیق شرکت کرده بود، اذعان کرد: «من اصلا یادم نمی‌ماند که درب یخچال را کامل بسته‌ام یا تلویزیون را خاموش کرده‌ام. توانایی بررسی و کنترل همه این موارد از طریق تلفن من بسیار راحت است.»

حالت تعطیلات روش اثبات‌شده دیگری برای به حداقل رساندن مصرف انرژی در خانه در هنگام خالی بودن است. ویژگی‌هایی مانند Active Save وظایفی مانند اندازه‌گیری دهانه‌های یخچال را در طول روز انجام می دهد تا یخچال‌ها بتوانند به طور خودکار از حالت کم قدرت به حالت پرقدرت تغییر وضعیت دهند؛ همه اینها طبق زمانی است که کاربر استفاده از آنها را ترجیح می‌دهد.

GMC-Revolution-05

برنامه ThinQ برای تأمین بهتر نیازهای مشتری دائماً در حال پیشرفت است. از ویژگی‌های بیشتری که در نیمه اول سال جاری معرفی شده می‌توان به سفارشات Scan-To-Cook و Meal Kit اشاره کرد که استرس ناشی از برنامه‌ریزی و تهیه وعده‌های غذایی را در منزل از بین می‌برد. ویژگی ها و خدمات آینده بر فراهم آوردن آزادی و راحتی متمرکز است تا زندگی مشتریان ال‌جی را بسیار راحت‌تر از زمانی که ThinQ نبود کند.

در مورد لوازم خانگی هوشمند ال‌جی و برنامه ThinQ در وب سایت www.LGThinQ.com بیشتر بیاموزید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید