۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

با بهره‌مندی از جدیدترین امکانات LG Gram، حسابی سرگرم شوید

با لپ‌تاپ LG Gram، نمایش‌های مورد علاقه خود را تماشا کنید و سرگرم شوید. مطمئن باشید این لپ‌تاپ به‌وزتررین امکانات و قابلیت‌ها را در اختیارتان می‌گذارد. 

در مطلب پیش، گفتیم برای استفاده روزمره، هیچ چیز بهتر از یک رایانه قابل حمل نیست، اما پیدا کردن سخت‌افزار مناسب و اطلاع از چگونگی بهره‌مندی حداکثری از آنها برای گذراندن یک روز بدون استرس بسیار مهم است. علاوه بر این، در مطلب بعدی نیز گفتیم با کمک LG Gram می‌توانید مهارت‌های جدید یاد بگیرید و خیلی راحت عکس و فیلم‌های خود را ویرایش کنید.

در این مطلب، می‌خواهیم ببینیم چطور می‌شود از لپ تاپ LG Gram، به شیوه‌های دیگر مانند تماشای برنامه‌های دلخواه و استفاده از جدیدترین به‌روزرسانی‌ها بهره برد. با وبلاگ ال‌جی همراه باشید.

هر چه دوست دارید تماشا کنید

اغلب مردم برای گذران وقت در دوران خانه‌نشینی، سراغ فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی می‌روند که همیشه به تماشای آن‌ها علاقه داشتند، اما زمان کافی برای انجام این کار را نداشته‌اند. لپ‌تاپ‌ها یک صفحه‌نمایش تلویزیونی قابل‌حمل در اختیارمان می‌گذارد که می‌توانیم از آن برای تماشای مطالب جدید و قدیمی در هر مکان استفاده کنیم ، خواه در حال آشپزی هستیم یا در فضای سبز استراحت می‌کنیم، یا حتی به دنبال سرگرمی قبل از خواب باشیم. همیشه یک نمایشگر خوب و عالی همراهی‌مان می‌کند.

LG-gram-07

یک نمایشگر با دامنه رنگی گسترده، رنگ‌هایی جذاب‌تر و طبیعی را به نمایش می‌گذارد و هرچه صفحه بزرگ‌تری داشته باشد، جذابیت محتوا بیشتر خواهد بود. لذا هنگام خرید به نسبت صفحه‌نمایش باید دقت کنیم تا فضای بیشتری در اختیار داشته باشیم. اینکه در قطار و هواپیما نشسته باشید یا در حال یک سفر جاده‌ای طولانی با خانواده و دوستان باشید، بدون شک لپ‌تاپ امکان استفاده از محتوا در مکان‌های بسیار بیشتری را برای‌تان ممکن خواهد ساخت؛ و عمر طولانی باتری لپ‌تاپ‌های LG gram بدان معنی است که ساعت‌ها بدون استفاده از شارژر و نگرانی پیدا کردن پریز برق می‌توانید مشغول تماشای فیلم و سریال‌های مورد علاقه‌تان باشید.

جدیدترین به‌روزرسانی‌ها در اختیار شماست

اکنون دلایل بسیار بیشتری برای تعویض و ارتقا لپ‌تاپ‌تان دارید. جدیدترین دستگاه‌های LG gram از طراحی باریک و سبک برخوردار هستند، بدین معنی که دیگر کارایی و عملکرد بالا به معنی سختی حمل‌ونقل لپ‌تاپ و وزن بالای آن نیست. علاوه بر این با پردازنده نسل یازدهم اینتل و نمایشگرهای با رزولوشن بالا و عالی که از نسبت تصویر درخشان و غیرمعمول ۱۶:۱۰ بهره می‌برند، این سری لپ‌تاپ‌ها به شکل چشم گیر‌ی قدرتمند هستند. لپ‌تاپ‌های جدید و جذاب LG gram اکنون در اندازه‌های ۱۴، ۱۶ و ۱۷ اینچی، کیفیت نمایشگر خارق‌العاده‌ای را با اجزای درونی قدرتمند ارائه می‌کنند و عمر باتری باورنکردنی و طراحی سبک و راحتشان، آن‌ها را خواستنی‌تر ساخته است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید