۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

یادگیری مهارت‌های جدید و ویرایش فیلم و عکس با لپ‌تاپ در دوران خانه‌نشینی

با لپ‌تاپ LG Gram، مهارت‌های جدید یاد بگیرید و خیلی راحت عکس و فیلم‌های خود را ویرایش کنید.

در مطلب پیش، گفتیم برای استفاده روزمره، هیچ چیز بهتر از یک رایانه قابل حمل نیست، اما پیدا کردن سخت‌افزار مناسب و اطلاع از چگونگی بهره‌مندی حداکثری از آنها برای گذراندن یک روز بدون استرس بسیار مهم است.

لپ‌تاپ LG Gram با نسبت ابعاد بلند ۱۶:۱۰ و وضوح بالا به کاربران کمک می‌کند از پس تمام کارهای روزانه خود به راحتی استفاده می‌کند. چه در حال تماشای فیلم آنلاین باشید یا گشت و گذار در وب و یا حتی کار در خارج از دفتر کار خود باشید، مجموعه لپ‌تاپ‌های LG Gram نیاز شما را پاسخ می‌دهد.

در این مطلب، می‌خواهیم ببینیم چطور می‌شود از لپ تاپ LG Gram، به شیوه‌های دیگر بهره برد. با وبلاگ ال‌جی همراه باشید.

مهارت‌های جدید در خانه یاد بگیرید

اینکه زمان‌ بیشتری را در خانه سپری می‌کنیم، این امکان را فراهم آورده تا یادگیری مهارت‌ها و سرگرمی‌های جدید را آغاز کنیم و داشتن یک لپ‌تاپ با آخرین تکنولوژی‌های روز، بدون شک انجام این کارها را آسان‌تر خواهد نمود. اگر به دنبال امتحان چیزهای جدید هستید، یک لپ‌تاپ با رزولوشن بالا نقطه شروع خوبی خواهد بود. زیرا مطالعه مطالب، دستورالعمل‌ها و دنبال کردن روش‌ها ساده‌تر خواهد شد و امکان مشاهده اطلاعات بیشتری را در هرلحظه خواهید داشت.

چه بسا اگر لپ‌تاپ شما باریک، سبک و مقاوم باشد بسیار بهتر است زیرا می توانید به راحتی در منزل جابه جا شوید، تا صدای اعضای خانواده صحبت شما را قطع نکرده و تمرکز شما را از بین نبرد.

LG-gram-05

فیلم و عکس ویرایش کنید

احتمالاً شما هم مثل همه متوجه شده‌اید که به خاطر حفظ ارتباط با افراد مهم زندگی‌تان، استفاده‌تان از شبکه‌های اجتماعی نسبت به سال قبل سر به فلک کشیده است. بهترین راه برای اینکه دوستان و خانواده را از زندگی روزمره‌مان مطلع کنیم، این است که روزانه فیلم و عکس‌هایمان را با آن‌ها به اشتراک بگذاریم و چیزهای به‌ظاهر خسته کننده ای که احتمالاً زندگی عصر جدید بدون آن‌ها ممکن نیست را به آن‌ها یادآوری کنیم.

ابزارهای ویرایش عکس و ویدیو هم مطمئناً یک منحنی یادگیری دارند، اما یک لپ‌تاپ بسیار عالی بدون شک به شما کمک می کند تا از اپلیکیشن‌های چندرسانه ای خود نهایت استفاده را ببرید. اینجا است که یک لپ‌تاپ با نمایشگر عریض‌تر و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ می‌تواند یک تغییر معنی‌دار ایجاد کرده و فضای اضافی نمایشگر برای مشاهده جدول زمانی ویرایش محتوا بسیار کارآمد خواهد بود. یا اینکه مولتی تسکینگ میان اپلیکیشن‌های گوناگون را آسان‌تر خواهد ساخت. ضمن اینکه دقت رنگ هم در این میان نقش بسیار مهمی دارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید