۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

ال‌جی با کمپین جدید تلویزیون OLED دنیای شما را روشن می‌کند

برندهای امروزی بیش از هر زمان دیگری به چالش کشیده می‌شوند زیرا سعی می‌کنند پیام مناسب برای مخاطبان هدف را پیدا کنند. ال‌جی با کمپین جدیدی که ویژگی‌های منحصر به فرد فناوری OLED را از طریق تلویزیون‌های نسل بعدی LG OLED و LG OLED evo (با مدل G1) به مخاطبان معرفی می‌کند، وارد این چالش شده است.

جدیدترین کمپین ال‌جی، Light Up Your World (دنیاتو روشن کن) با یک تبلیغ تلویزیونی و چهار ویدیوی آنلاین دیگر، از تصاویر و مضامین متناسب با مخاطبان اصلی خود استفاده می‌کند تا تجربه کاربری به یادماندنی و تأثیرگذار احساسی را که با OLED ال‌جی و پیکسل‌های خودنورده ممکن می‌شود برجسته کند.

Lights-Up-Your-World-02
عنوان Light Up Your World مرتبط با پیکسل‌های خودنوردهی است که منحصر به فناوری OLED بوده و با توجه به ویژگی‌های ذاتی و کنترل جداگانه پیکسل ، تصاویر عالی و زنده را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، عنوان دنیاتو روشن کن این پیام را به شما القا می‌کند که تلویزیون LG OLED نه تنها یک تجربه مشاهده در سطح بعدی را ارائه می‌دهد بلکه نور و لذت را به زندگی روزمره ما هدیه می‌دهد.

فیلم اصلی این کمپین زنی را نشان می‌دهد که یک نقطه نورانی مسحورکننده و معلق را دنبال می‌کند؛ چیزی شبیه فیلم آلیس در سرزمین عجایب و خرگوش سفید. در مسیر رسیدن به مقصد ناشناخته خود، او اشیا مختلفی را می‌بیند که روشن می‌شوند و او را به یک سفر جادویی هدایت می‌کنند تا اینکه پس از تجربه دنیایی از تصاویر نفس‌گیر، از جمله یک درخت روشن با برگ‌هایی درخشنده که پیکسل‌های ساطع کننده نور در فناوری LG OLED را نشان می‌دهند.

Lights-Up-Your-World-03

چهار فیلم دیگر مجموعه کامل Light Up Your World را تشکیل می‌دهد. هر یک از فیلم‌ها مربوط به جنبه‌های مختلف کلمات کلیدی 4S ال‌جی است زیرا به تلویزیون LG OLED مربوط می‌شود: Sharp ،Swift ،Smooth و Slim.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی با Light the Play Up قدرت کیفیت تصویر واضح و تجربه غوطه‌ورکننده سینمایی را برجسته می‌کند. تلویزیون‌های OLED ال‌جی با میلیون ها پیکسل که از خود نور می‌دهند، جزئیات غنی، واضح و سیاهی کاملی را برای زنده کردن تاریک‌ترین صحنه‌ها تولید می‌کنند. و حتی پنلLG OLED evo با روشنایی بیشتر، تصاویر را با وضوح بهتر نمایش می‌دهد، بینندگان را به صحنه‌های مورد علاقه خود می‌برد و آنها را بخشی از خود صحنه‌های اکشن می‌کند.

Lights-Up-Your-World-04

تلویزیون‌های OLED ال‌جی در Light the Play Up، توانایی خود را برای انجام بازی‌های سریع از طریق زمان پاسخ سریع و تجربه غوطه‌وری در صفحه نمایش بزرگ نشان می‌دهند. تلویزیون LG OLED evo به لطف عملکرد سریع و بسیار عالی، ویژگی‌های بازی‌محور و پشتیبانی از آخرین مشخصات HDMI و NVIDIA G-Sync، بازی‌های ویدیویی را بدون کندی و پرش تضمین می‌کند و به بازیکنان این امتیاز را می‌دهد تا به عنوان قهرمان بی‌بدیل تبدیل شوند.

Lights-Up-Your-World-05

اپیزود Light the Game Up حرکت طبیعی و روان OLED را که قابل مقایسه نیست برجسته می‌کند و نشان می‌دهد چگونه فناوری حرکات OLED باعث حرکت سریع در رویدادهای ورزشی و سکانس‌های هیجان انگیز ورزشی می‌شود که به راحتی و به وضوح قابل پیگیری هستند. با تلویزیون OLED ، کسانی که در خانه تماشا می‌کنند کمتر احساس هواداری تیم خود را می‌کنند و بیشتر شبیه یکی از بازیکنان مورد علاقه خود می‌شوند زیرا تلویزیون چرخش توپ، قطره عرق و لبه‌های تیز چمن را با وضوح مطلق نشان می‌دهد.

Lights-Up-Your-World-06

سرانجام، اپیزود Light the Space Up بر طراحی باریک OLED و توانایی آن برای کمک به مشتریان در ایجاد فضای واقعاً الهام بخش در خانه خود تمرکز دارد. تلویزیون Gallery Design ال‌جی دنیای جدیدی از زیبایی‌شناسی تلویزیون را می‌گشاید و حاوی حاشیه‌های مینیمالیستی و نمایه‌ای کاملاً باریک است که شبیه یک گالری هنری یا موزه به نظر می‌رسد. این طراحی به هر کسی اجازه می‌دهد تا یک هنرمند باشد، آزادانه دکور فضای خود را دقیقاً همانطور که تصور می‌کند بچیند.

Lights-Up-Your-World-07
علاوه بر این، کمپین ال‌جی حاوی موضوعات مهمی برای هر مصرف‌کننده، نظیر بهداشت و محیط زیست، می‌شود. ال‌جی در حال رسیدگی به نگرانی‌های مصرف‌کنندگان و تلاش برای ایجاد آینده‌ای بهتر برای کره زمین است. تلاش‌های آن در هر دو زمینه در ویدئوهایی که به زودی برای مشاهده در کانال‌های رسمی آنلاین ال‌جی در دسترس است، قابل مشاهده خواهد بود.

کمپین جدید ال‌جی، تجربه‌های شخصی و جالب توجه مشاهده را ارائه می‌دهد که همراه با LG OLED است و نشان می‌دهد که چگونه پیکسل‌های خودنورده تلویزیون می‌توانند هر سناریو را با پویاترین کیفیت تصویر روشن کنند. این کمپین جهانی نشانه هدایت جدیدی برای قصه‌گویی LG OLED در زمانی است که ستاره آن درخشان‌ترین درخشش را دارد.
و داستان به همین جا ختم نمی‌شود…

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید