۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

آغاز سفر NET-ZERO با شرکای متعهد اروپایی

ال‌جی به عنوان بخشی از تعهد خود برای دستیابی به کربن خالص صفر (net-zero carbon) در کمتر از یک دهه، دفاترش در سراسر جهان را از قبل به طور فعالانه درگیر اجرای این همین هدف کرده است. فقط در اروپا، بسیاری از تیم‌های ال‌جی در حال همکاری نزدیک با سازمان‌های محلی همفکر برای ایجاد یک تغییر مثبت و پایدار در سلامت کره زمین ما هستند.

ال‌جی، به عنوان بخشی از استراتژی پایداری و مسئولیت اجتماعی خود در کشور پرتغال، در حال همکاری با پلتفرم بازیافت اروپا (ERP) برای مقابله با زباله‌های الکترونیکی، است که یک مشکل جهانی 53.6 میلیون تونی به شمار می‌رود. مطالعه اخیر انجام شده توسط ال‌جی در پرتغال نشان داد که اگرچه دو سوم ساکنان تجهیزات الکتریکی را بازیافت می‌کنند، اما هنوز هم بسیاری از آنها لوازم و وسایل قدیمی را به عنوان پشتیبان اضطراری در خانه نگهداری می‌کنند و این باعث می‌شود این محصولات زندگی دوم نداشته باشند. بنابراین، برای تشویق مردم به استفاده از وسایل الکترونیکی قدیمی خود، ال‌جی پرتغال، همراه با ERP Portugal و Startup Lisboa، میزبان چالش ابتکار آزاد در زباله الکترونیکی (e-Waste Open Innovation) بود. این شرکت‌ها، گروه‌ها و باشگاه‌های محلی را به چالش کشید تا ایده‌هایی برای حل مشکل زباله‌های الکترونیکی ارائه دهند.

European-Partners-02

برنده مسابقه، تیم دانشجویی Trash4Goods، از دانشگاه Instituto Superior Técnico شد. این تیم با ایجاد یک سیستم مبتنی بر اپلیکیشن موبایل به کسانی که زباله‌های الکترونیک را بازیافت می‌کنند پاداش می‌دهد زیرا یک چرخه مفید را شروع می‌کنند که به نفع همه بوده و جمع‌آوری زباله های الکترونیکی را هوشمندانه و بازی‌مدار کرده است. ال‌جی پرتغال و شرکای آن از طریق ابتکاراتی از این دست به تغییر نگرش نسبت به بازیافت زباله‌های الکترونیکی کمک می‌کنند و راه را برای یک محیط تمیزتر و روشن تر باز می‌کنند.

European-Partners-03

در سال 2018، ال‌جی اسپانیا پروژه LG Smart Green را برای مشارکت در تلاش ملی جنگل‌کاری آغاز کرد. امروزه، جنبش Smart Green هنوز هم بسیار فعال است، از علل زیست محیطی حمایت می‌کند و به تازگی نشان می‌دهد که چگونه فناوری پیشرفته خورشیدی ال‌جی می‌تواند تمام نیازهای انرژی مورد نیاز یک شرکت با فناوری پیشرفته مانند CyG IT Sustainable Tech در اسپانیا را برآورده کند.

European-Partners-04

ال‌جی اسپانیا با همکاری شرکت CyG IT Sustainable Tech، شرکت محلی و پیشگام استفاده از هوش مصنوعی و ابراطلاعات در نگهداری و تعمیر دستگاه‌های الکتریکی، برای ایجاد اولین آزمایشگاه فناوری کربن خنثی در جنوب اروپا همکاری کرد. شرکت مستقر در سویل با استفاده از 115 پنل خورشیدی بسیار کارآمد LG NeON، اکنون قادر به تولید متوسط انرژی 33 کیلووات است و سالانه 44 تن CO2 در هوا را از بین می‌برد تا به خنثی شدن کربن برسد.

European-Partners-05

در حالی که تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی اغلب به جای راهکار خودشان به عنوان بخشی از مشکل شناخته شده‌اند، اما شرکت‌هایی مانند ال‌جی امیدوارند که این مسئله را تغییر دهند. و به دلیل تلاش‌های خود برای تولید محصولات و به کارگیری فرآیندهای تولید که آسیب به محیط زیست را به حداقل می‌رساند، از طرف EcoVadis، موسسه تامین‌کننده مستقل و معتمد جهانی در رتبه‌بندی پایداری کسب و کار، به ال‌جی امتیاز Platinum اعطا شد و ال‌جی را از نظر ابتکارات پایداری یک درصد برتر از تمام شرکت‌ها قرار داد.

European-Partners-06

در فرانسه، ال‌جی و L’Arbre Vert برای پررنگ کردن معضل زباله‌های مد، که به طور قابل توجهی در آلودگی جهانی نقش دارد، دست به دست هم داده‌اند. برند L’Arbre Vert اولین برند فرانسوی بود که یک شوینده لباسشویی معتبر محیط زیست و سازگار با آلرژی ارائه داده و از 15 سال گذشته، در مورد مزایای استفاده از محصولات سالم با محیط زیست به مصرف‌کنندگان آموزش داده است. در ال‌جی، این شرکت شریک ایده‌آل خود را پیدا کرد تا پیام خود را تقویت کرده و به مصرف‌کنندگان در سفر به سبک زندگی پایدارتر کمک کند.

European-Partners-07

ماشین لباسشویی‌های AI DD ال‌جی برای لباس‌های کاربران بهتر است و از پیشرفته‌ترین فناوری‌های هوش مصنوعی و لباسشویی استفاده می‌کنند تا آسیب پارچه را 18 درصد کاهش دهند. همچنین، به دلیل استفاده از آب و برق کمتر، برای کره زمین بهتر هستند. ماشین‌های لباسشویی ال‌جی همراه با شوینده‌ها و نرم‌کننده‌های طبیعی لباس برند L’Arbre Vert، می‌توانند لباس‌ها را برای مدت طولانی خوب نگه دارند و با ورود هر فصل جدید، نیاز به خرید کالاهای جدید را کاهش دهند.

رومین گراس، مدیر بازاریابی ال‌جی الکترونیکس فرانسه، گفت: «با L’Arbre Vert، ما شریک ایده‌آل برای ارائه یک درجه مراقبت بیشتر از لباسشویی مصرف‌کنندگان پیدا کردیم. ما متعهد هستیم که به نگرانی‌های اکولوژیکی روزافزون خانوارهای فرانسوی پاسخ دهیم و به آنها کمک کنیم تا عادات سبک زندگی سالم را اتخاذ کنند.»

ال‌جی با اقدامات خود و همکاری فعال با سازمان‌های همفکر در سراسر جهان، همه تلاش خود را می‌کند تا فردایی بهتر بسازد زیرا وقتی ما انتخاب می‌کنیم که متفاوت باشیم “زندگی خوب است”.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید