۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

در کنترل کردن هم حرفه‌ای عمل کنید!

با کنترل جادویی LG Magic Remote، تلویزیون رو حرفه‌ای کنترل کنید.

یادتون میاد آخرین باری که کنترل تلویزیون قدیمی خودتون رو گم کردید کی بود؟ حتما هم یادتون میاد که چقد زمان صرف کردید تا پیداش کنید! اما نهایت کارهایی که با اون کنترل‌های قدیمی می‌کردید چی بود؟ کم و زیاد کردن صدا، عوض کردن کانال!

اما تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی با کنترل خودشون جادو می‌کنند! یعنی چی؟ یعنی در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی وضعیت کاملا فرق می‌کنه و کنترل از راه دور Magic Remote صرفا یه گجت الکترونیک ساده نیست بلکه هوشمند هم است. زیرا امکاناتی و قابلیت‌هایی رو در اختیار شما می‌گذاره که کنترل‌های قدیمی قادر به انجام اون نیستند. مثلا شما می‌تونین با تکون دادن دست خودتون به سمت چپ یا راست کانال‌ها رو عوض کنید یا با صدای خودتون فرمان بدین؛ کارهایی که خیلی راحت‌تر از تایپ کردن هستند. به این قابلیت در کنترل جادویی مجیک ریموت ال‌جی LG Voice Mate گفته میشه.

lg tv app

شما می‌تونید کنترل صدا رو با کلیک کردن روی دکمه بزرگ میکروفون در مرکز کنترل از راه دور در اختیار داشته باشید و سپس، می‌تونید فرمان صوتی بدید تا تلویزیون دستوراتی مثل راه‌اندازی و اجرای یک برنامه خاص یا جست‌وجوی در برنامه‌هایی مانند یوتیوب و سایر موارد و انجام بده. همچنین، می‌تونید به لطف سیستم عامل webOS و هوش مصنوعی ThinQ AI، از طریق اینترنت، اطلاعات زیادی از جمله زمان، تاریخ، اطلاعات آب و هوا و موارد دیگر را به دست بیارید.

علاوه بر این، می‌تونید تلویزیون هوشمند ال‌جی خودتون را از طریق برنامه LG TV Plus توسط تلفن هوشمند یا تبلت کنترل کنید. با نصب این برنامه وی موبایل خودتون و اتصال به تلویزیون، کنترل تلویزیون هوشمند از طریق موبایل در اختیار شماست. این برنامه با تمام تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی سازگاره و خیلی هم کاربردیه. برنامه LG TV Plus گزینه‌های کنترل زیادی مانند جابه‌جایی بین کانال‌ها یا برنامه‌ها و افزایش و کاهش میزان صدا رو در اختیارتون قرار میده و بهترین کار اینه که با این برنامه می‌تونید محتوا رو از تلفن روی صفحه تلویزیون پخش کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید