۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

ال‌جی با غذای خوب خاورمیانه را متحد می‌کند

برنامه‌های کاربردی تلفن‌های هوشمند در خاورمیانه به حالت ارتباطی ترجیحی تبدیل شده اند و 88 درصد از مردم هر روز از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

شیوع بیماری کووید-19 این روند را تسریع کرده است؛ به طوری که 75 درصد از افراد در منطقه خاورمیانه و آفریقا گفتند که مدت زمان حضورشان در پلت‌فرم‌های شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و تیک‌تاک طی یک سال گذشته افزایش یافته است.

Love-for-Food-02

دفتر ال‌جی در خاورمیانه و آفریقا برای جلب این مخاطبان در حال رشد در منطقه، “The Spot” را معرفی کرد؛ یک فضای آنلاین که بازدیدکنندگان می‌توانند برای کسب تجارب منحصر به فرد و جوایز شگفت‌انگیز برای جذب طرفداران دهه هفتاد و هشتادی (Gen Z) در زمینه دیجیتال در منطقه، وارد مسابقات شوند. ال‌جی علاقه‌مندان به غذا را در سراسر امارات متحده عربی، عربستان سعودی، عراق، کنیا، مصر و ترکیه دعوت کرد تا از “Life’s Good Restaurant” در داخل The Spot دیدن کنند و داستان‌های غذاهای مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند.

Love-for-Food-03

هر غذای مجلل در رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شود تا دنبال‌کنندگان مطالعه کنند و بدانند دقیقاً چگونه تهیه شده است. ال‌جی با سرآشپزهای مشهور در سراسر منطقه خاورمیانه و آفریقا همکاری می‌کند تا قضاوت کنند کدام غذا و ابتکار برتر است و تلاش کند بهترین‌ غذاهای برندگان را در رستوران‌های خود یا از طریق یک سرویس تحویل مناسب در منزل دوباره ایجاد کند.

Love-for-Food-04

برندگان همراه با یک وعده غذای سفارشی که توسط یک آشپز مشهور تهیه می‌شود، یکی از مجموعه‌های متنوع و پیشرفته آشپزخانه ال‌جی مانند مایکروویو LG NeoChef یا یخچال LG InstaView Door-in-Door را دریافت می‌کنند. سرآشپزهای Life’s Good Restaurant، در طول این کمپین، به طور فعال در شبکه‌های اجتماعی طرفداران را درگیر می‌کنند و به طور آشکار فرآیند انتخاب خود را به اشتراک می‌گذارند تا طرفداران بتوانند تا زمان معرفی بهترین غذا، در این سفر همراه باشند.

Love-for-Food-05

در طول سال‌، ال‌جی مسابقات و کمپین‌های بیشتری را معرفی خواهد کرد، زمینه‌های متنوع و جذاب مانند رقص و بازی را پوشش می‌دهد و به ارتباط فعالانه خود با مصرف‌کنندگان در خاورمیانه و آفریقا ادامه می‌دهد تا نشان دهد که چگونه فناوری و نوآوری می‌تواند زندگی ما را بهتر کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید