۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

در دوران کم‌تحرکی، بیشترین بهره را از لپ‌تاپ خود ببرید

با لپ تاپ LG Gram،  می‌توانید از خانه، کنسرت تماشا کنید یا به کلاس بروید!

بیشتر از یک سال است که هر روز از زندگی بیشتر مردم حول تماس‌های ویدیویی، کلاس‌های مجازی و بازی‌های آنلاین می‌گذرد. این بدان معنی است که داشتن یک لپ‌تاپ عالی هرگز مهمتر از این دوران نبوده است، زیرا ما در طول روز از آنها برای کار، بازی، معاشرت و هر چیز دیگری استفاده می‌کنیم.

برای استفاده روزمره، هیچ چیز بهتر از یک رایانه قابل حمل نیست، اما پیدا کردن سخت‌افزار مناسب و اطلاع از چگونگی بهره‌مندی حداکثری از آنها برای گذراندن یک روز بدون استرس بسیار مهم است. در این مطلب، دو روشی را به شما می‌گوییم که لپ‌تاپ شما می‌تواند در دوره خانه‌نشینی و فاصله اجتماعی به شما کمک کند. و اینکه چرا LG Gram برای رسیدن شما به مکانی که می‌خواهید ایده آل است؛ حتی بدون اینکه خودتان در آنجا باشید.

LG-gram-02

اجرای زنده در خانه با لپ‌تاپ LG Gram

گروه موسیقی Six60 در نیوزلند اخیراً در مقابل جمعیت 50 هزار نفری در ورزشگاه راگبی اِدِن پارک در اوکلند به اجرای برنامه پرداخت و به عنوان بزرگترین کنسرت در جهان از زمان ابتلا به بیماری همه‌گیر کووید 19 خبرساز شد. میلیون‌ها نفر دیگر از این نمایش در یک صفحه لذت بردند. امروزه با وجود تعداد زیادی پلت‌فرم آنلاین پخش، تنها چیزی که شما نیاز دارید یک لپ‌تاپ است که تجربه‌های چندرسانه‌ای همه‌جانبه‌ای را به شما ارائه دهد و در شما این احساس را القا کند که شخصاً در آنجا هستید؛ اینجاست که یک صفحه نمایش بزرگ همیشه هنگام تماشای آنلاین فرمانروایی می‌کند.

لپ‌تاپ LG Gram با نسبت ابعاد بلند 16:10 و وضوح بالا به کاربران کمک می‌کند از پس تمام کارهای روزانه خود به راحتی بربیایند. چه در حال تماشای فیلم آنلاین باشید یا گشت و گذار در وب و یا حتی کار در خارج از دفتر کار خود باشید، مجموعه لپ‌تاپ‌های LG Gram نیاز شما را پاسخ می‌دهد.

LG-gram-03

اتصال از خانه با لپ‌تاپ LG Gram

چه کسی فکر می‌کرد که تماس ویدیویی به شکل اصلی ارتباط با عزیزان و همکاران ما برای میلیون‌ها نفر تبدیل شود؟ با استفاده از ابزار کنفرانس ویدیویی که اکنون برای کار و معاشرت ضروری است، نمایشگر بزرگ‌تر به ما امکان می‌دهد کارهای بیشتری را همزمان انجام دهیم و این یک ضرورت است.

لپ‌تاپ LG Gram با صفحه نمایش گسترده‌تر، به کاربران امکان می‌دهد هنگام جست‌وجو در وب یا یادداشت‌برداری از طریق حالت تقسیم صفحه، نمایش‌ها را تماشا کرده در حالی که همه چیز هنوز به وضوح قابل مشاهده است. به طور خلاصه، انجام چند وظیفه در جلسات کاری به ما کمک می‌کند تا هنگام کار با بهره‌وری بیشتری عمل کنیم، در وقت و تلاشی صرفه‌جویی کنیم که می‌تواند بهتر در جاهای دیگر صرف شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید