۲۰ خرداد ۱۴۰۰

کار کانوکشن در مایکروویوهای ال‌ جی چیست؟

کانوکشن به معنای استفاده از هوای خشک و داغ برای پخت شیرینی ها و کیک هاست. برای پخت هر نوع کیک یا شیرینی دستگاه را از قبل با کانوکشن مثل فر گرم می کنیم. به گرم کردن دستگاه با کانوکشن، پیش گرمایش گفته می شود.

در مایکروویوهای ال‌جی که از این قابلیت برخوردارند، از طریق یک المنت هوای داغ ایجاد شده و سپس این هوا به وسیله یک فن به گردش در می‌آید. با استفاده از سیستم گردش هوای داغ، غذا به صورت یکنواخت بدون از دست دادن آب و ویتامین های خود طبخ می‌شود.

فر سولاردم مجهز به پخت نوری در مایکروویوهای سولاردم که فناوری انحصاری شرکت ال‌جی است، علاوه بر ترکیبی از مایکروویو، گریل و کانوکشن، یک لامپ هالوژنه هم در دستگاه تعبیه شده است. این لامپ سرعت گرم و سرخ شدن مواد غذایی را بالا برده و علاوه بر پخت سریع‌تر و صرفه جویی در زمان، مصرف برق و انرژی کمتر و نیز حفظ شدن بیشتر خاصیت مواد غذایی را سبب می‌شود.

lg-ha-lightwave-MJ3881BC-feature-image_active-convection

کانوکشن همان حالت فر برقی است که به شما کمک می‌کند کلیه غذاهای خمیری را در دمایی مانند فر و با زمان طولانی در ظروف فلزی طبخ نمایید.

برای استفاده از این دکمه می‌باید زمان را مطابق فر گاز معمولی یا آون برقی تنظیم کنید. در این حالت، امواجی برای پخت وجود ندارد و غذا فقط با هوای داغ پخته می‌شود.

نکته: در حالت پیش گرمایش دستگاه خالی باشد. کلید function را بچرخانید تا علامت کانوکشن در صفحه نمایش ظاهر شود.

  • کلید enter را فشار دهید. با کلید control دمای مورد نظر را انتخاب کنید.
  • کلید start را فشار دهید تا واژه pr-H ظاهر شده و دستگاه شروع به کار کند.

نکته: پیش گرمایش زمان ندارد و هر موقع دستگاه به دمای دلخواه رسید بوق میزند و pr-H چشمک میزند. (کمترین دما 100 درجه و بیشترین دما 230 درجه است).

نکته: پیش گرمایش شیرینی ها طبق دستور فر گاز است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید