۱۲ خرداد ۱۴۰۰

با تلویزیون ال‌ جی ، ورزش های مورد علاقه خود را متفاوت‌تر از همیشه تجربه کنید

تابستان در راه است و آب و هوای بهتر و زمانی طلایی از سال را برای علاقمندان به ورزش در همه جا نوید می‌دهد. و در حالی که برخی از رویدادهای مهم ورزشی لغو شده یا به تأخیر افتاده‌اند، اقدامات درجه یک زیادی باید انجام شود که لیگ‌های فوتبال و بازی‌های پلی آف بسکتبال‌، بیس‌بال و همچنین مسابقات تنیس و اتومبیلرانی از آن جمله است.

با نزدیک شدن به نیمه دوم سال، چیزهای زیادی وجود دارد که انتظارشان را می‌کشیم. اکنون بهترین و ایده آل‌ترین زمان برای ارتقا به تلویزیون جدید است؛ تلویزیونی که می‌تواند جرقه بازی در شما را شعله‌ور کند و این احساس را القا کند که درست همان جا هستید؛ همان جایی که می‌توانید شاهد همه مسابقات شورانگیز و بازی‌های ‌هیجان‌انگیز باشید.

LG-OLED-Sports-02

وقتی صحبت از خرید یک تلویزیون عالی برای تماشای ورزش می‌شود، موارد دیگری فراتر از اندازه صفحه نمایش و بیان رنگ وجود دارد که باید در نظر گرفت. برای دستیابی به احساس واقعی ورزشگاه / زمین بازی، کنترل حرکت با کیفیت بالا بسیار مهم است. زیرا برای همگام شدن با حرکاتی که در یک چشم بر هم زدن در مسابقات جهانی برتر رخ می‌دهند به تلویزیونی نیاز دارید که بتواند همه آن را کنترل کند و بدون هیچ تاری یا مات‌شدگی جزئیات را نمایش دهد.

بیایید این را بپذیریم که هیچ چیز مثل تلاش برای دنبال کردن یک توپ فوتبال ناامیدکننده نیست؛ یعنی دقیقا وقتی حرکات مهم با پرش و مات‌شدگی در صفحه نمایش داده می‌شود یا زمان تماشای جنگ تایتانیک بین دو بازیکن ستاره که به یک تصویر نامفهوم و مبهم تبدیل شده است.

LG-OLED-Sports-03

خوشبختانه، ال‌جی برای طرفداران ورزش، انواع تلویزیون‌های “لیگ برتر” را ارائه می‌دهد که می‌توانند تمام حرکات ریز را به وضوح مطلق نمایش دهند. این شرکت، از تلویزیون‌های OLED ال‌جی که برنده چند جایزه شده‌اند گرفته تا تلویزیون‌های Mini LED QNED که به زودی عرضه می‌شوند و همین طور تلویزیون های NanoCell با قیمت مناسب‌تر و در عین حال با توانایی بالا، همه نیازهای تماشای ورزش مختص شما را پوشش داده است. با داشتن یک تلویزیون پیشرفته از یکی از سری مسابقات قهرمانی 2021 ال‌جی در اتاق نشیمن، می توانید به صورت مستقیم تاریخچه ورزش را تماشا کنید، موارد برجسته هر بازی را که باید ببینید مرور کنید یا گل‌های افسانه ای مسابقات کلاسیک را باز پخش کنید.

LG-OLED-Sports-04

قابلیت Sports Alert که به راحتی در تلویزیون های ال‌جی موجود است، به شما امکان می‌دهد بدون دردسر در تیم های مورد علاقه خود را به روز نگه دارید. هنگامی که بازی‌های آنها شروع می‌شود، اعلان‌ها را دریافت می‌کنید، هشدارهای گل و امتیاز در زمان واقعی و نتایج نهایی را حتی در هنگام تماشای برنامه های دیگر خواهید دید.

همچنین، می‌توانید مسابقات آینده تیم‌های خود و سایر اطلاعات مهم را به راحتی بررسی کنید تا همیشه در جریان باشید. راه اندازی قابلیت Sports Alert به آسانی امکان‌پذیر است. فقط کافیست دکمه Speak روی LG Magic Remote را فشار داده و بگویید “Sports Alert” تا ThinQ فوراً برنامه را برای شما اجرا کند و بتوانید لیگ‌های ورزشی و تیم‌هایی را که می‌خواهید دنبال کنید انتخاب نمایید. پس از راه‌اندازی اولیه، می‌توانید تکیه دهید، آرام باشید و به قابلیت شخصی‌سازی ال‌جی اجازه دهید تا شما را در جریان ورزش‌هایی که برای شما بیشتر اهمیت دارند، قرار دهد.

LG-OLED-Sports-05

تلویزیون‌های این شرکت به لطف ترکیبی از کیفیت تصویر عالی و شگفت‌انگیز، صفحه نمایش بزرگ و صدای فراگیر از طریق Dolby Atmos و موتور صدای استثنایی ال‌جی و همچنین سازگاری با طیف وسیعی از محصولات صوتی جانبی، تجربه‌های به یاد ماندنی تماشای ورزش را ارائه می‌دهند. شما در کنار تصاویر و صدای واقع‌بینانه و سه بعدی، می‌توانید از ویژگی‌های منحصر به فرد ایجاد شده به طور خاص برای طرفداران ورزش مانند Sports Alert لذت ببرید.

فناوری پیشرفته کنترل حرکت ال‌جی به تلویزیون‌ها اجازه می‌دهد حتی در سریعترین دوره‌های بازی با نرمی خارق العاده عمل کنند. بنابراین، وقتی تلویزیون شما ال‌جی باشد گیجی، پرش و مات‌شدگی که لذت بازی را در تلویزیون‌های دیگر کاهش می‌دهد مسئله‌ای نخواهد بود. تلویزیون‌های ال‌جی دارای کنتراست عالی و توانایی شفاف‌سازی جزئیات در هر صحنه نیز هستند و به شما اطمینان می‌دهند که در هر زمان نام و شماره روی پیراهن بازیکنان یا آمار روی صفحه نمایش امتیازات به راحتی قابل خواندن باشد.

LG-OLED-Sports-06

وقتی صحبت از تماشای تماشای ورزش می شود، کیفیت صدا به همان اندازه کیفیت تصویر مهم است. تلویزیون ال‌جی با صدای هوش مصنوعی یک حالت اختصاصی برای ورزش دارد که به شما امکان می‌دهد تمام صداهای بازی را بشنوید. چه صدای فریاد مربی و دستوراتش باشد، یا صدای بازیکنانی که هم تیمی‌های خود را هدایت می کنند یا توپی که از زمین به هوا پرتاب می‌شود؛ پس، شما هیچ صدایی را از دست نخواهید داد. پشتیبانی Dolby Atmos به این معنی است که شما می‌توانید صدای سه بعدی پویا را در بهترین حالت خود تجربه کنید. علاوه بر این، قابلیت Bluetooth Surround Ready امکان اتصال آسان با بلندگوهای قدرتمند XBOOM ال‌جی و انتخاب گسترده ساندبارهای ال‌جی را فراهم می کند.

شما با انتخاب چندین دستیار هوش مصنوعی، از جمله دستیار گوگل و آمازون الکسا، می‌توانید کل تجربه مشاهده را فقط با استفاده از صدای خود کنترل کنید تا دیگر هرگز یک لحظه مهم در مسابقه بزرگ را برای جست‌وجوی کنترل از راه دور را از دست ندهید. تلویزیون های 2021 حتی از Apple AirPlay 2.2 نیز پشتیبانی می‌کنند.

LG-OLED-Sports-07

مجموعه بزرگی از برنامه‌های پخش آنلاین ورزشی که در تلویزیون‌های هوشمند مبتنی بر webOS ال‌جی در دسترس است، امکان همگام سازی با همه لیگ‌هایی را که دوست دارید آسان می‌کند. سرویس های محبوب جهانی همراه با تعداد قابل توجهی از گزینه های محلی مانند Fubo TV ، BBC iPlayer ، CBS All Access ، ESPN و بسیاری دیگر برای انتخاب وجود دارد.

تلویزیون OLED ال‌جی برای داشتن نهایت کیفیت واقعی تصویر گزینه اصلی شماست. تلویزیون های OLED ال جی 2021 به لطف پیکسل های خود نورده OLED ال‌جی می‌توانند به طور مستقل روشن و خاموش شوند و با سرعت، جزئیات و رنگ و کنتراست فوق العاده، ورزش ها را با سرعت بالا نمایش دهند؛ مهم نیست که حرکات چقدر سریرع و پرجنب و جوش انجام می شوند. قابلیت OLED Motion Pro عملکرد چشمگیر کنترل حرکت تلویزیون‌های نسل بعدی ال‌جی را بیشتر بهبود می‌بخشد و به بینندگان اجازه می‌دهد جزئیات ظریف هر بازی را ثانیه به ثانیه در هر نوع ورزش مشاهده کنند. گزینه‌های صفحه نمایش از 48 تا 88 اینچ متغیر است و یک تلویزیون LG OLED برای هر مکان و هر ترجیحی وجود دارد.

LG-OLED-Sports-08

اگر به دنبال یک صفحه نمایش بزرگ هستید که کنترل نور متعادل همراه با کنتراست، روشنایی و سیاهی عمیق تر ارائه دهد، تلویزیون QNED Mini LED یک انتخاب عالی است. تلویزیون پیشگام ال‌جی نور پس زمینه Mini LED را با فناوری رنگ Quantum Dot NanoCell ترکیب می‌کند تا تصاویر روشن تر و واضح تری ارائه دهد. در همین حال نیز تعداد بیشتری از مناطق کم نور کنترل دقیق نور پس زمینه و نسبت کنتراست بسیار بالا را تضمین می‌کند. نتیجه نهایی، جزئیات بیشتر و تولید رنگ دقیق تر نسبت به سایر تلویزیون های LCD ال جی است.

مجموعه تلویزیونی QNED Mini LED همچنین گزینه‌های جذاب زیادی را برای نمایشگرهای بزرگ 65 ، 75 و 86 اینچی ارائه می دهد که هر کدام هماهنگ با جدیدترین محصولات صوتی ال‌جی هستند. هنگامی که ساندبار ال‌جی را با تلویزیون مرتبط کردید، می‌توانید از فاصله زیاد کنترل از راه دور جادویی تلویزیون را برای کنترل میزان صدا و ساندبار یا بلندگوی خانگی به کار ببرید.

LG-OLED-Sports-09

تلویزیون ال‌جی NanoCell که کاملا همه کاره است، باید ایده‌آل برای تماشای مخاطبان تلویزیون ورزشی باشد. تلویزیون نانوسل ال‌جی علاوه بر ارائه تمام ویژگی‌های ورزشی محور ال‌جی و صفحه نمایش فوق العاده بزرگ، با استفاده از نانوذرات یک نانومتری برای تصفیه ناخالصی های رنگ و تقویت بیان رنگ، رنگ‌های فوق‌العاده خالص تولید می‌کند.

تلویزیون‌ها با سازگاری 100 درصدی رنگ، رنگ‌ها را با دقت و سرزندگی نشان می‌دهند و در شما این احساس را القا می‌کنند که در جایگاه نشسته‌اید و شخصاً شاهد مهارت و علاقه قهرمانان ورزشی خود هستید.

محدوده ال‌جی نانوسل انتخاب گسترده‌ای در اندازه صفحه نمایش دارد؛ این ابعاد از 43 اینچ مناسب برای فضای معمولی شروع می شود و تا یک ماموت 86 اینچ متغیر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چرا تلویزیون‌های ال‌جی آرزوی یک فرد ورزش‌دوست هستند، برای OLED اینجا و برای NanoCell اینجا را کلیک کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید