۲۵ خرداد ۱۴۰۰

نقش اصلی ال‌ جی در توسعه شبکه 6G

ال‌جی برای رهبری کارگروه اجرایی Next G Alliance انتخاب شد.

ال‌جی الکترونیکس از انتخاب دکتر لی کی دونگ، مهندس اصلی تحقیق در آزمایشگاه تحقیقات و استاندارد در ال‌جی امریکا، به عنوان رئیس کارگروه برنامه‌های Next G Alliance تا سال 2023 خبر داد. این مشارکت ابتکار صنعت اتحاد برای راهکارهای صنعت ارتباطات از راه دور (ATIS) برای پیشبرد رهبری فناوری تلفن همراه در 6G برای دهه آینده و فراتر از آن در آمریکای شمالی است.

گروه Next G Alliance، برای زمینه‌سازی به منظور تجاری‌سازی نهایی 6G، با حدود 50 شرکت پیشرو اطلاعات و ارتباطات که همه در راستای هدف مشترک پیشرفت فناوری 6G فعالیت می‌کنند همکاری می‌کند و چرخه کامل تحقیق و توسعه، تولید و ساخت را تحت تأثیر قرار داده و شامل می‌شود. در چارچوب Next G Alliance، کارگروه اجرایی مسئول شناسایی، ارزیابی و هدایت چشم‌اندازهای مورد استفاده از فناوری 6G است.

رهبری ال‌جی در Next G Alliance دکتر لی است که بیش از 20 سال به طور فعال در تحقیق و استانداردسازی سیستم‌های ارتباطی موبایل و ماهواره در سازمان‌های مختلف، از جمله IEEE و 3GPP، فعال بوده است. وی، قبلاً از سال 2015 تا 2019، به عنوان معاون رئیس به عنوان کارگروه معماری 3GPP System خدمت می‌کرد و تخصص خود را به صنعت خودرو گسترش داد. دکتر لی دکترای خود را در تحقیقات عملیاتی، مهندسی صنایع و سیستم‌ها از موسسه پیشرفته علوم و فناوری کره (KAIST) دریافت کرده است.

دکتر لی گفت: «کار Next G Alliance راهگشای 6G است و این گروه کاری اجرایی نقشی اساسی در تعریف آینده ارتباطات از راه دور خواهد داشت. ال‌جی سابقه طولانی به عنوان پیشرو در فضای فناوری بی‌سیم دارد و باعث افتخار است که بتوانم از ال‌جی در این طرح مهم نمایندگی کنم.»

ال‌جی به عنوان یک پیشگام در نوآوری‌های وسایل نقلیه متصل به همه چیز (V2X) اهمیت 6G را برای آینده حمل و نقل می‌داند. یک سیستم تلفن همراه که اطلاعات را با سرعت بالا، تاخیر بسیار کم، پاسخگویی بالا و بسیار قابل اعتماد انتقال می‌دهد، برای موفقیت وسایل نقلیه خودمختار نسل بعدی ضروری است. تأخیر کم هنگام مسافرت با سرعت بالا بسیار مهم است و برقراری ارتباط از وسیله نقلیه به وسیله نقلیه دیگر، وسایل نقلیه به زیرساخت‌های دیگر و یا وسایل نقلیه به عابر پیاده از طریق شبکه 6G می‌تواند به جلوگیری از تصادفات برای یک تجربه رانندگی ایمن کمک کند.

ال‌جی الکترونیکس مدتی است که در تحقیقات 6G فعال است و در سال 2019 مرکز تحقیقات LG-KAIST 6G را در کره جنوبی راه اندازی کرده و همچنین با همکاری موسسه تحقیقات استاندارد و علوم کره برای بررسی فناوری های نوظهور 6G همکاری می‌کند. در اوایل سال جاری، ال‌جی و KAIST شرکت Keysight Technologies Inc، یک تولیدکننده جهانی تجهیزات اندازه‌گیری آزمایش و اندازه‌گیری ارتباط از راه دور بی‌سیم را تاسیس تا این همکاری را به سطح بالاتری برسانند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید