۲۵ خرداد ۱۴۰۰

لوازم خانگی ال‌ جی ؛ مشوقی برای مشارکت خانواده‌ها در تقسیم کارهای خانه

جدیدترین نوآوری‌های ال‌جی با امکان انجام سریع‌تر و ساده‌تر کارها

سبب صرفه‌جویی در زمان و حذف دردسر کارهای روزمره خانه برای خانواده‌ها در سراسر جهان می شود.

پس از بیش از یک سال زندگی در وضعیت بلاتکلیفی قرنطینه، کار، مدرسه و سرگرمی همچنان برای کل خانواده همچنان زیر یک سقف انجام می‌گیرد. همچنین با این تغییر عمده در نحوه زندگی‌مان، شاهد افزایش چشمگیر کارهایی هستیم که باید در خانه انجام شوند و این امر زندگی روزمره در خانه را به امری پرالتهاب و با سر و صدای بیشتر تبدیل ساخته است. در سال ۲۰۲۱ بار سنگین کارهای روزمره خانه نباید تنها برعهده مادران باشد، چرا که خانواده به شکل بی‌سابقه‌ای گرد هم آمده‌اند تا در روزهای قرنطینه پی در پی، خانه محبوب‌شان را تمیز و پاکیزه نگه دارند.

از زمان شروع این بیماری همه‌گیر، نیمی از زنان متوجه کمک‌های بیشتر همسران‌شان در کارهای خانه شده‌اند و ۵۷ درصد والدین احساس می‌کنند که پسران بیشتر از قبل در کارهای خانه مشارکت می‌کنند، که این میزان تنها ۱۰ درصد کمتر از مشارکت دختران است. با این اوصاف، درک اینکه کارهای خانه تنها وظیفه زنان نیست، گسترش یافته است. ال‌جی الکترونیکس مجموعه‌ای از لوازم خانگی را عرضه نموده که نظافت را ساده‌تر و وظایف گریزناپذیر منزل را کمتر می کنند. این بدین معنی است که اشتیاق بیشتری برای استفاده از آن در میان همگان وجود خواهد داشت. قابلیت‌های صرفه‌جویی در زمان، بهبود در تمیزی و عملکرد اثبات شده نوآورهای ال‌جی بدان معنی است که خانواده‌ها و به ویژه مادران می‌توانند بیش از گذشته روی کاناپه لم داده و استراحت کنند و از مدیریت راحت‌تر کارهای خانه و وقت آزاد بیشتر برای همراهی با افراد مورد علاقه‌شان در تمام سال لذت ببرند.

03 CordZero A9K_All-in-One Tower

امروزه که هر فردی زمان بیشتری را در خانه می‌گذراند، خاک، مو و ذرات غبار بیشتری روی سطوح خانه جمع خواهد شد که متاسفانه به معنای جاروکشی بیشتر است. خوشبختانه جاروبرقی‌های رباتیک CordZero ال‌جی اینجا هستند تا با نظافت خودکار گرد و خاک کف اتاق‌ها بدون شکایت و تاخیر، این کار را بسیار ساده‌ و آسان‌تربه سرانجام برسانند. جاروبرقی بیسیم CordZero R9 به تکنولوژی‌های یادگیری عمیق و 3D Dual Eyeمجهز شده و با استفاده از دوربین نصب شده در جلو و سنسورهای 3D Laserبا دقت بالایی موانع را شناسایی و دسته بندی کرده و می‌تواند به شکل هوشمندانه‌ای راه خود را در هر یک از اتاق‌ها پیدا کرده و به کار نظافت بپردازد. کف‌شوی رباتی CordZero M9 Mop Robot Cleaner نیز از طریق LG ThinQ به جاروبرقی رباتی R9 متصل است و بلافاصله پس از اتمام کار R9، به شکل خودکار نظافت کف خانه را آغاز می‌کند.

02 CordZero M9

در کنار جاروبرقی‌های رباتیک، جاروهای عصایی دستی یک راه حل قدرتمند هستند که نظافت خانه را کامل می‌کنند. LG CordZero ThinQ A9 Kompressor+2 با لوازم جانبی متعددی همچون وسیله نظافت شکاف‌ها، تشک و کاناپه و یک Power Drive Mop بر روی انواع گوناگون سطوح همچون کاشی، سطوح سخت و قالی امکان مکش قدرتمند و کف‌شویی موثر را فراهم می‌آورد. تکنولوژی Kompressor LG با فشرده سازی گردو خاک و مو‌های جمع شده درون محفظه زباله جاروبرقی در زمان لازم برای تخلیه آن صرفه‌جویی می‌کند و همه کاربران به سادگی کشیدن یک دسته می‌توانند این کار را بدون زحمت به انجام برسانند. علاوه بر این، با طرح جدید پایه شارژ All-in-One Tower، کاربران می‌توانند در یک محل و بدون دردسر دستگاه خود را شارژ، تخلیه و نگه‌داری کنند. هنگامی که جاروبرقی به این پایه همه‌کاره متصل می‌شود، به صورت خودکار محفظه زباله آن تخلیه شده و به درون پایه شارژ منتقل می‌گردد و لازم نیست که کاربران آن را خالی کنند. همچنین این پایه شارژ به اندازه کافی فضای خالی برای نگه‌داری قطعات افزودنی جارو در اختیار کاربر می‌گذارند که یک انبار جمع و جور برای صرفه جویی در فضای کار به شمار می‌رود.

04 DUALCOOL AirCare Complete System

اگرچه همیشه حفظ کیفیت هوای داخل ساختمان مهم بوده، اما امروزه با توجه به حضور شبانه روزی‌مان در منزل این امر به یک نگرانی مهم و بزرگ بدل شده‌است. با سیستم‌های تهویه مطبوع ۲۴ ساعته ال‌جی که جدیدترین مدل آن DUALCOOL مجهز به AirCare Complete System است، با بهره‌گیری از یک فرآیند چندمرحله‌ای اطمینان خواهید داشت که هوای داخل به شکل بهینه‌ای تمیز باقی می‌ماند ۳. مرحله Pre-Filter تکنولوژی AirCare Complete System ذرات درشت گرد و خاک را به دام می‌اندازد و پس از آن Ultrafine Dust Remover ذرات بسیار ریز را تا ۹۹.۹ درصد از بین ذرات گرد و خاک خانگی، قارچها و کپک‌ها می‌پردازد.۵ با استفاده از UVnano و Auto Cleaning مسیر هوایی دستگاه تهویه مطبوع به شکل منظم تمیز می‌شود و UVnano تا ۹۹.۹۹ درصد باکتری‌ها را از فن ۶ خارج می کند، و همزمان قابلیت Auto Cleaning به شکل خودکار رطوبت جمع شده در مبدل حرارتی را خشک می‌کند تا دستگاه تهویه مطبوع، تمیز باقی‌بماند.

S

حتی اگر این روزها بیشتر اوقات لباس خواب و لباس راحتی می‌پوشید، باز هم خشک‌شویی و لباسشویی هنوز یک ضرورت مطلق است. LG Styler گزینه‌ای عالی برای طراوت بخشیدن به لباس‌های دوست‌داشتنی‌تان است که با استفاده از تکنولوژی TrueSteam با از بین بردن ریزگردهای خانگی (مایت گردوخاک) ، باکتری‌ها و قارچ‌ها از پارچه، می‌تواند البسه شما را احیا کند .۷ LG Styler همچنین با بهرمندی از Moving Hanger ثبت اختراع‌شده ال‌جی، چین و چروک و ریزگردها را از بین می‌برد و Pants Press هم یک ویژگی مبتکرانه برای حذف چین و چروک و ایجاد خط اتوی برنده است ۸ و اینگونه از نیاز اتوکشی‌های هر روزه خلاص خواهید شد. با داشتن چنین وسیله‌ای در خانه، هر یک از اعضای خانواده خودش می‌تواند نظافت لباس‌ها، ملحفه‌ها و عروسک‌های پولیشی دوست‌داشتنی‌اش را به راحتی مدیریت کرده و در عین حال از هزینه لباسشویی و دفعات مراجعه به خشک‌شویی هم بکاهد.

کارهای خانه اجتناب‌ناپذیر هستند؛ اما با حضور لوازم خانگی پیشرفته ال‌جی برای کمک به شما، حفظ تمیزی و آسایش خانه بسیار کمتر از قبل زمان می‌برد و راحت‌تر است؛ و این چیزی است که ارزش تجلیل دارد.

###

o منبع: گزارش UN Women’s. «Unlocking the Lockdown: اثرات جنسیتی کووید ۱۹ در دستیابی به اهداف توسعه پایدار در آسیا و اقیانوسیه -۲۰۲۰»
o اسامی محصولات و قطعات ممکن است بسته به منطقه و کشور متفاوت باشند.
o ترکیب‌بندی AirCare Complete System ممکن است در مدل‌های مختلف، متفاوت باشد.
o بر اساس آزمون‌های انجام‌شده توسط TÜV Rheinland، با ۱۰۹ دقیقه کارکرد ۹۹.۹ درصد ذرات بسیار ریز (PM0.1)‌ حذف می‌شوند. عملکرد مؤثر در حذف ریز گردها ممکن است در شرایط کارکرد واقعی متفاوت باشد.
o تایید شده توسط بنیاد آلرژی بریتانیا (BAF)‌ برای کاهش مایت گردوخاک خانگی آلرژی‌زا.
o بر اساس تست‌های انجام‌شده توسط TÜV Rheinland مطابق با روش‌های تست ال‌جی و منطبق بر ISO 20743:2007، حذف ۹۹.۹۹ درصد استافیلوکوکوس اورئوس، استافیلوکوکوس اپیدرمیدیس و پنومونی کلبسیلا از فن دمنده دستگاه تهویه مطبوع پس از ۴ ساعت قرار گرفتن در معرض نور UV LED درجایی که ۴ لامپ UV LED در زیر فن قرار دارند و بازدهی از بین بردن باکتری‌ها بسته به موقعیت آن‌ها روی فن ممکن است متفاوت باشد. تست‌های روی مدل‌های S3NM12JL1GA (SJ)، S3NM09AA1MA (SA) و S3NM24K21GA (SK) انجام‌شده. این آزمایش برای نشان دادن شیوه ضدعفونی فن با نور UV LED انجام‌گرفته است. این بدان معنی نیست که دستگاه تهویه مطبوع، هوایی تا ۹۹.۹۹ درصد عاری از باکتری فراهم می‌آورد. این تست بدون اتصال دستگاه به واحد بیرونی انجام‌شده و درنتیجه تأثیر چرخه تبرید نادیده انگاشته شده است. عملکرد و تأثیر حذف باکتری ممکن است در شرایط واقعی متفاوت باشد.
o تایید شده توسط بنیاد آلرژی بریتانیا (BAF) برای کاهش مایت‌های گردوغبار خانگی زنده و باکتری‌های با چرخه بهداشت طبیعی و ویروس‌های با چرخه بهداشت سنگین (H3N2،H1N1، PEV، IBRV، ICHV، PEDV، MHV و HcoV-229E). همچنین تایید شده به‌عنوان دستگاه دوستدار آسم و آلرژی از سوی بنیاد آسم و آلرژی آمریکا (AAFA)‌ و Allergy Standards Limited (ASL).

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید