۲۴ خرداد ۱۴۰۰

ال جی در چالش نهایی از پایین‌ترین نقطه در زمین

در طی دوران فاصله اجتماعی ، دویدن همچنان یکی از محبوب ترین راه ها برای حفظ فرم و تناسب اندام است. اما دویدن با دیگران چالش‌های بیشتری را همراه داشته است. ال‌جی الکترونیکس، برای ایجاد احساس دویدن در ماراتن به زندگی اردنی‌ها، یکی از محبوب‌ترین رویدادهای منطقه را بدون به خطر انداختن سلامتی دونده برگزار کرد.

Dead-Sea-Marathon-02

ال‌جی الکترونیکس با مشارکت انجمن خیریه اردن، مسابقه مجازی نیمه ماراتن LG Dead Sea را حمایت مالی کرد. از سال 1993، ماراتن سالانه دریای مرده در اردن با ارتفاع 418 متری از سطح دریا برگزار می‌شود و شعار مناسب آن را می‌دهد: «از پایین‌ترین نقطه روی زمین، ما به هر کجا می‌دویم».

Dead-Sea-Marathon-03

ماراتن امسال، از 28 مه تا 6 ژوئن، به منظور اطمینان از ایمنی دوندگان، عملا برگزار شد. به مدت هشت روز دوندگان می‌توانستند پیشرفت خود را در برنامه تلفن‌های هوشمند Run Jordan VR ردیابی کنند. هنگامی که مسابقه شروع شد، تمام این همه فعالیت در برنامه بود. دونده‌ها برای اولین بار در بیش از یک سال توانستند بدوند و با یکدیگر رقابت کنند.

کسانی که می‌خواستند خود را به چالش بکشند یکی از این سه هدف را انتخاب کردند: 5 کیلومتر، 10 کیلومتر و 21 کیلومتر. در طول مسابقه، دوندگان می‌توانستند اهداف خود را با استفاده از تلفن‌های هوشمند خود پیگیری کنند. به تمام دونده‌هایی که مسابقه را به پایان رساندند، صرف نظر از رکوردها و تعدا، به دلیل تلاش خود مدال اهدا شد زیرا مهمترین هدف شرکت در مسابقات بود.

لینا ال کورد، مدیر کل انجمن ماراتن های اردن، گفت: «این یکی از بزرگترین دستاوردهای ما در حمایت از مسابقه مجازی نیمه ماراتن LG Dead Sea است. ما با کمک ال‌جی توانستیم جامعه جهانی خود را برای اجرای ماراتن از هر نقطه در سراسر جهان بسیج کنیم و به زودی منتظر مسابقه کنار هم هستیم.»

Dead-Sea-Marathon-04جئونگ یانگ هاک، مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس اردن، گفت: «ال‌جی، حتی در این شرایط سخت، به روح ورزش و همکاری ما با انجمن خیرخواهانه اردن ایمان داشته است. ما به حمایت از جامعه محلی ادامه خواهیم داد و آنها را تشویق خواهیم کرد که زندگی را به طور کامل انجام دهند تا زمانی که بتوانیم به حالت عادی برگردیم.»

ال‌جی به پشتیبانی از جوامع محلی به ارائه شیوه های جدید و مبتکرانه ادامه خواهد داد تا زمانی که بتوانیم در سلامت دوباره به هم برسیم و ماراتن مجازی امسال امکانات نامحدود ال‌جی را نشان می دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید