۰۷ شهریور ۱۳۹۴

ال‌جی؛ حامی دومین مسابقات بین‌المللی بیس‌بال زنان

جام ال‌جی 2015 درصدد خلق فرصت‌های بیشتر برای بازیکنان زن بیس‌بال در سرتاسر دنیاست

سئول، 28 آگوست 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اعلام کرد که بار دیگر و برای دومین سال با مشارکت کنفدراسیون جهانی سافت‌بال بیس‌بال (WBSC) و انجمن بیس‌بال زنان کره (WBAK) حامی مسابقات بین‌المللی LG Cup بیس‌بال زنان است. مسابقات جام ال‌جی 2015 از 28 تا 31 آگوست در چمپیون پارکِ اینچئون در کره جنوبی برگزار می‌شود. در این مسابقات، بیش از 170 بازیکن در قالب 8 تیم از 7 کشور شرکت دارند. کو بان-جون، نایب رئیس و مدیر اجرایی شرکت ال‌جی الکترونیکس، و جئونگ جین-کو، رئیس WBAK، میهمانان افتخاری مراسم افتتاحیه بودند.

LG-CUP-2015-Opening-Ceremony

برخلاف دیگر ورزش‌های پرطرفدار نظیر فوتبال و بسکتبال، فرصت برای زنان در بازی بیس‌بال در بیشتر کشورها وجود ندارد. بیشتر مواقع، اگر زنان جوان بخواهند بیس‌بال بازی کنند باید در تیم‌های مردان شرکت کنند و فرصت‌ها در خارج از محیط مدرسه و دانشگاه بسیار اندک است یا اصلاً وجود ندارد. با اینکه تعداد رقابت‌های بین‌المللی برای زنان در بیس‌بال انگشت‌شمار است، اما ال‌جی بر این باور است که بتواند کارهای بیشتری برای هدف‌گیری این رشته ورزشی برای زنان مستعدی که عاشق بیس‌بال هستند انجام دهد. ال‌جی با LG Cup امیدوار است یکی از پرطرفدارترین ورزش‌ها را برای زنان و دختران ارتقا دهد.

LG-CEO-and-Women-Baseballer-at-LG-CUP-2015

8 تیمی که در مسابقات امسال شرکت کردند شامل استرالیا، هنگ‌کنگ، هند، ژاپن، تایوان، امریکا و دو تیم از کشور میزبان، کره جنوبی، هستند. جام ال‌جی 2015 با یک سری بازی‌های گروهی و حذفی انجام می‌شود. علاوه بر برنامه‌ها و نتایج رقابت‌ها، تصاویر بازی و اطلاعات بازیکنان مرتباً در وب‌سایت رسمی www.lgcup4u.com قابل دسترسی هستند.

LG-CEO-throwing-the-first-ball-in-the-opening-game-at-LG-CUP-2015

کو بان-جون، مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی قویاً بر این باور است که بستری مناسب برای زنان ورزشکار مهیا کند و از رشد بیس‌بال زنان در سراسر دنیا حمایت می‌کند. در ال‌جی، ما محدودیت‌ها برای رویای زنان جوان در ورزش را باور نداریم. بیس‌بال فعالیتی بی‌نظیر برای افراد در تمامی سنین و برای هر جنسیتی است و ورزشی ایده‌آل برای ابراز روح ورزشکاری و موفقیت محسوب می‌شود.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید