۰۸ شهریور ۱۳۹۴

ال‌جی G3 Beat ؛ از پرفروش‌ترین‌های ال‌جی در بازار ایران

طراحی سبک و باکیفیت ال‌جی G3 Beat در کنار یک طراحی منحصربه‌فرد منحنی باعث شده که گوشی به‌راحتی در دست قرار گیرد. همچنین، بدنه فلزی گوشی از جذب اثر انگشت جلوگیری می‌کند و فرم قوسی پشت آن باعث شده که ضخامت کناره‌ها کاهش یابد و کنترل گوشی در یک دست آسان شود.

گذشته از طراحی شیک و زیبا که مشابه G3 اصلی است در نمایشگر HD IPS پنج اینچ رنگ‌های واقعی را خواهید دید که هیجان‌بخش روزهای شما خواهد بود. این گوشی دوسیم‌کارته، از زمان عرضه در ایران، با استقبال خوبی مواجه شده است و یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند ال‌جی به شمار می‌رود.

علاوه بر این‌که تثبیت تصویر نوری یاOIS ، سرنامOptical Image Stabilization ، محوشدگی و لرزش را کاهش می‌دهد، لیزر نیز فاصله تا سوژه را به‌صورت بی‌درنگ اندازه می‌گیرد تا عکس‌هایی 8 مگاپیکسلی با کیفیت بی‌نقص به ثبت برسند. به این ترتیب، حتی در محیط‌های کم‌نور نیز عکس‌هایی روشن‌تر و واضح‌تر خواهید گرفت. علاوه بر این، با وجود امکانات فکوس سریع، هرگز یک لحظه طلایی را از دست نخواهید داد.

در G3 Beat، آیکون‌های غیرضروری حذف شده‌اند تا نمای واضح‌تری به شما ارائه شود. همچنین، در این روش فرآیند ثبت عکس ساده‌تر می‌شود. حالا می‌توانید فقط با یک لمس فکوس کنید و یک عکس بی‌نقص بگیرید.

باتری 2540 میلی‌آمپر ساعت عمر طولانی را به شما اطمینان می‌دهد. پس، خواهید توانست همه کارهای خود را در طول روز انجام دهید.

با استفاده از قابلیت Knock Code، شما می‌توانید با یک روش جذاب و با استفاده از یک الگوی ضربه‌ای متشکل از سه تا هشت ضربه، گوشی خود را باز کنید. به این ترتیب، با وجود 86 هزار ترکیب ممکن، یک روش امن و مفرح در اختیار شما قرار می‌گیرد!

شما می‌توانید یادداشت‌های مهم خود را با QUICK MEMO+ ثبت کنید یا این‌که عکس‌های خود را با استفاده از امکانات یادداشت‌نویسی پیشرفته شخصی‌سازی کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید