۰۹ شهریور ۱۳۹۴

ال‌جی Watch Urbane Luxe؛ یک ساعت هوشمند نفیس

نسخه جدید از این محصول ال‌جی بیشتر شبیه زیورآلات لوکس است تا یک دستگاه پوشیدنی

سئول، 31 آگوست 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) با همکاری شرکت جواهرسازی ریدز (REEDS) امریکا، نسخه ممتاز و محدود از یک ساعت هوشمند با نام ال‌جی Watch Urbane Luxe معرفی خواهد کرد. این دستگاه پوشیدنی لوکس برای افراد خاصی طراحی شده و با طلای 23 عیار و بند زیبای چرم تمساح در قابی منحصربه‌فرد از لاک براق پیانو آراسته شده است. عرضه ال‌جی Watch Urbane Luxe از اواخر اکتبر با قیمتی در حدود 1200 دلار امریکا آغاز می‌شود.

ال‌جی Watch Urbane Luxe از یک قلاب استحکام برای تناسب و ایجاد ظاهری شیک که حجیم هم نباشد برخوردار است. استفاده از قلاب استحکام توسط لوییس کارتیه در سال 1910 اختراع شد و ساعت‌های مچی را منحصربه‎فرد و متمایزتر کرد. بند تمساح کار دست بوده و از بالاتری کیفیت برخوردار است که ساخت آن 50 مرحله جداگانه دارد؛ مراحلی که با عشق توسط 30 نفر چرمکار باتجربه انجام شده است. طلای 23 عیاری که در ال‌جی Watch Urbane Luxe استفاده شده قوی‌تر و سخت‌تر از طلای 24 عیاری است که در جواهرات به کار می‌رود و همین طور از طلای 18 عیاری که در ساعت‌های لوکس متداول به کار می‌رود نیز سنگین‌تر است.

LG-Watch-Urbane-Luxe-Case

کریس یای، معاون و رئیس ارتباطات بازاریابی در شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «دستگاه‌های پوشیدنی نباید به طبقه گوشی‌های هوشمند تعمیم داده شوند بلکه خودشان به تنهایی باید توسعه پیدا کنند. این آمیزۀ کار دست و فناوری تحولی طبیعی در ساعت‌های هوشمند است و بیشتر به عنوان یک زیورآلات روزمره به کار می‌رود تا یک قطعه سخت‌افزار. ما فکر می‌کنیم که این مسیر خوبی برای دستگاه‌های پوشیدنی است و ما می‌خواهیم این تحول را ترویج دهیم.»

بر روی هر کدام از این 500 ساعت از نسخه محدود، شماره سریال خاص خود حکاکی شده است که جنبه زیبایی نیز دارد. این ساعت هوشمند لوکس ابتدا برای پیش‌فروش در امریکا از طریق وب‌سایت www.REEDS.com از اواخر همین ماه در دسترس است یا می‌توان به هر یک از فروشگاه‌های جواهرفروشی REEDS مراجعه کرد.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه IFA 2015 می‌توانند این شاهکار هنری زیبا و دیگر دستگاه‌های موبایل را، از 4 تا 9 سپتامبر، در غرفه ال‌جی، واقع در سالن 18 مس برلین، مشاهده کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید